Kulturni dom Nova Gorica, Bevkov trg 4, SI-5000 Nova Gorica

T: + 386 5 335 40 10

Group 10708
Scroll

V pravo vročinsko poletje smo v Novi Gorici vstopili s 25. Mednarodnim srečanjem saksofonistov SAXGO22. Srečanje, ki je hkrati tudi festival z najdaljšo tradicijo v Novi Gorici, letos v mesto in bližnjo okolico prinaša Festival in Mednarodno tekmovanje saksofonistov.

 

Po dolgih letih se vračamo k nekdaj uspešnemu formatu festivalskega dnevnika, ki ga bosta letos za nas pripravljala muzikolog Tomaž Gržeta ter saksofonistka in pedagoginja Larisa Marjanović. Medtem, ko bo Gržeta ubesedil vtise iz jazz koncertov, bo Marjanovićeva ovekovečila utrip koncertov klasičnega saksofona in iz zakulisja Mednarodnega tekmovanja saksofonistov, ki bo v naši veliki dvorani potekalo med 1. in 8. julijem 2022.

 

Na tem mestu bomo v obliki dnevnih beleženj festivalskega dogajanja zbirali festivalski utrip skozi oči in ušesa glasbenih analitikov, za foto opremo festivalskega dnevnika pa bo skrbel novogoriški fotograf Janko Lipovšek. Pridružite se nam v festivalski karavani in se pustite odnesti najrazličnejšim tonom in barvam saksofona!

 


 

Petek, 1. julij 2022, amfiteater Gradu Kromberk (Nova Gorica)

 

Big band RTV Slovenija
Patrick Bartley Jr.
, saksofon
Tadej Tomšič, dirigent

 

Prvo etapo letošnjega festivala SAXGO22 so tvorili trije jazzovski spektakli, ki jih je zasnoval eden izmed umetniških vodij festivala, Boštjan Simon. Zadnjemu izmed njih, a vendar najbolj spektakularnemu, smo lahko prisluhnili v petek. Prvi julijski večer je ljubitelje jazza zbral v idilično lepem in dobrodošlo zračnem ambientu amfiteatra ob Gradu Kromberk. Pavla Jarc, direktorica Kulturnega doma Nova Gorica – organizatorja festivala SAXGO – je z velikim ponosom napovedala nastopajoče, ki so pripravili tretji dogodek letošnje, že 25. edicije festivala. Na oder je prispel ter se slovenskemu občinstvu prvič predstavil eden trenutno najbolj ‘vročih’ ameriških saksofonistov, Patrick Bartley Jr. Za okrepitev je poskrbel Big Band RTV Slovenija pod vodstvom Tadeja Tomšiča. Šlo je za resnično zgodovinski dogodek, kajti najuglednejša slovenska jazzovska zasedba je gostila enega trenutno najbolj cenjenih jazz saksofonistov na svetu, ki je tokrat prvič nastopil v Sloveniji.

 

Patrick Bartley je multiinstrumentalist in skladatelj ter Grammyjev nagrajenec. Čeprav je doma s Floride, je večino svoje poklicne poti preživel v New Yorku, kjer je tudi diplomiral na Manhattan School of Music. Med njegovimi mentorji je bil tudi priznani saksofonist Melton Mustafa Jr., s katerim je ustvaril svoje prve posnetke, komaj 17-leten. Bil je tudi najmlajši nastopajoči na festivalu Jazz in the Gardens v Miami Gardens. Bartley trenutno nastopa z dvema bandoma: XD 7, jazz-fusion skupino s širokim navdihom ter The Arsonists, punk-jazz kvintetom.

 

Skoraj do zadnjega sedeža poln avditorij, gozdiček ob kromberškem gradu in okoliške vinograde je izpolnil sijajno blesteč, razkošno večplasten in barvit ter skladno uravnovešen zven Big Banda RTV Slovenija. Ta se ponaša s solisti, ki se zlahka postavijo ob bok resnično izvrstnemu Bartlyju. Njegov nastop je očaral na več ravneh: Bartley iz svojega glasbila izvablja enkratno mehak, prefinjeno oblikovan in obarvan ton, ki ga s popolnim nadzorom prilagaja vsakem tonu in frazi svoje (kot se zdi) nepresušne inventivnosti. Bravurozna tehnika mu omogoča oblikovanje bodisi izrazito virtuoznih, ali pa mestoma tudi genialno strnjenih, redkobesednih a močno povednih improviziranih solističnih pasaž. Njihov slog in temperament vsakič posrečeno prilagodi značaju skladbe in aranžmaja, kar priča ne le o njegovi muzikalnosti, temveč tudi o skromnosti: zvok svojega glasbila harmonično zrašča z zvokom orkestra ter ne postavlja sebe v prvi plan, čeprav se mu zaradi svoje briljantnosti pravzaprav ne more izogniti.

 

Bartley nam je namenil tudi nekaj besed, ki so ga – tako kot njegova glasba – razodele kot neposrednega, iskrenega in preprosto prikupnega umetnika, glasbenika, človeka.

 

Spored se je začel z nizom standardov, kot je med drugimi Tell me a bedtime story Herbiea Hancocka. Sledile so Bartleyeve avtorske skladbe, kot sta Without a name some prosper in Tapestry, ki sta svetovno premiero doživeli ravno na tem koncertu. Prva je nežna, čustvena kontemplacija o umetniški rasti in iskanju ustvarjalne identitete, Bartlyjeva stvaritev iz študentskih dni. ‘Tapiserija’ pa se je s svojo barvitostjo in povednostjo izvedbe popolnoma zlila s prijetnim vzdušjem poletnega večera in ovila prisotne v nepozaben vtis. Spored je, kot poklon Jožetu Privšku, sklenila njegova priredba skladbe Cherokee Raya Nobla.

 

Koncert je sicer ostal zvest slogovnim smernicam standardnega big-bandovskega jazza. Ni ga skušal slogovno nadgraditi – nadgradil, pravzaprav glorificiral, ga je s kar najvišjo kvaliteto muziciranja, prežetega s strastjo in navdihom. TAKO se to dela. TO je Jazz. TO je Muzika.

 

Besedilo: Tomaž Gržeta
Fotografija: Janko Lipovšek

 


 

Sreda, 29. junij 2022, Ploščad Silvana Furlana (Nova Gorica)

 

Ab Baars’ Fish-Scale Sunrise

Ab Baars, tenorski saksofon, klarinet, šakuhači
Kaja Draksler, klavir
Joe Williamson, kontrabas

 

Drugi izmed sedmih koncertov letošnjega festivala SAXGO22 je v sredo 29. junija zvečer ponovno vabil na priljubljeno novogoriško prizorišče – ploščad Silvana Furlana. Po tem, ko je prisotne pozdravil umetniški vodja festivala Boštjan Simon, so na oder prišli člani tria Fish-Scale Sunrise, zasedbe poimenovane po pesmi Wallacea Stevensa. Trio deluje pod vodstvom znanega nizozemskega saksofonista Aba Baarsa, ki nastopa z uspešno slovensko jazz pianistko Kajo Draksler in kanadskim basistom Joejom Williamsonom.

 

Prisotni smo spoznali zvok tria Fish-Scale Sunrise, značilen po odsotnosti tolkal in bogati, barviti pastoznosti, ki mu daje prisotnost klavirja. Izvirnost nastopa pa ni bila zgolj v njegovemu enkratnemu zvenu, temveč tudi v repertoarju: predstavili so Baarsova avtorska dela, v katerih je zablestel ne zgolj kot izjemen improvizator na saksofonu, klarinetu in vzhodnoazijski piščali imenovani šakuhači, temveč tudi kot zanimiv, navdihnjen ustvarjalec.

 

Člani zasedbe so se podali na pot, ki raziskuje različne parametre zvoka, kot so barva, intonacija, artikulacija. Te parametre so raziskovali in podajali vživeto in temperamentno, z enkratno, čeravno mestoma zahtevno govorico sodobnega jazza. Ta poslušalca nagovarja intimno in neposredno, ga intelektualno močno angažira ter potencialno tudi nagradi z obiljem inventivnosti in povednosti.

 

Člani tria se poslužujejo svojih glasbil navidezno spontano, a vendar premišljeno. Tretirajo jih kot orodja za raziskovanje zvoka, izražanje (glasbenih) misli, z njimi skupaj na licu mesta ustvarjajo glasbene – barvne in harmonske – teksture in vzdušja. Pri tem se je izbira glasbil – saksofona, klarineta, šakuhačija, kontrabasa in klavirja – pokazala za izjemno učinkovito, kajti ta zvočna telesa se s svojimi barvnimi diapazoni, izraznimi sposobnostmi in značaji v rokah izvrstnih glasbenikov skladno dopolnjujejo. Čeprav zvočna podoba muziciranja Fish-Scale Sunrisa ustvarja vtis free jazza, njihove glasbene točke predstavljajo bolj jasno zasnovane in strukturirane, čeravno močno in svobodno improvizirane, avtorske kompozicije vodje ansambla.

 

Kljub neoporečnim kvalitetam, je nastop Fish-Scale Sunrisa s svojim glasbenim slogom opazno manj navdušil poslušalce v primerjavi s koncertom Filippo Orefice Tria, ki je večer pred tem pritegnil tudi večje število obiskovalcev. Je pa treba poudariti, da so tisti, ki so vztrajali do konca koncerta, v njem vidno uživali – glasba Aba Baarsa in njegovega tria jih je očitno uspešno nagovorila ter jih popeljala v eksotične, kontemplativne svetove.

 

Koncert vsekakor tvori dragoceno kockico v pisanem mozaiku sporeda letošnjega festivala SAXGO, ki goriškemu občinstvu streže z zelo pestrim sporedom, ga seznanja s trenutnimi tokovi na svetovni jazzovski sceni ter mu s kvalitetnimi dogodki skuša izoblikovati prefinjen okus. Mogoče pa bi organizatorji in snovalci sporeda le morali še nekoliko premisliti o izbiri tovrstnih sporedov za dogodke na odprtem, v primeru da je njihov cilj privabiti čim več obiskovalcev (tudi naključnih) ter pri prebivalcih mesta ustvariti navado obiskovanja sicer zelo prijetnega in dobro lociranega prizorišča v centru Nove Gorice.

 

Besedilo: Tomaž Gržeta
Fotografija: Janko Lipovšek

Fotogalerija koncerta

 


 

Torek, 28. junij 2022, Ploščad Silvana Furlana (Nova Gorica)

 

Filippo Orefice Trio

Filippo Orefice, tenor saksofon, klarinet
Michele Montolli, kontrabas
Marco D ‘Orlando, bobni

 

Mednarodno srečanje saksofonistov SAXGO je festival z najdaljšo tradicijo v Novi Gorici. Že četrt stoletja postavlja Novo Gorico na svetovni zemljevid kot središče, ki privablja saksofoniste – od začetnikov do svetovnih zvezd klasične in jazz glasbe. Letošnja, 25. edicija srečanja, poleg Mednarodnega tekmovanja saksofonistov, obsega predvsem Festival SAXGO22, ki med 28. junijem in 8. julijem vabi na kar sedem koncertov. Koncertne dogodke sta zasnovala umetniška vodja festivala: Jan Gričar koncerte, na katerih zveni klasični repertoar, Boštjan Simon pa prve tri koncerte festivalskega cikla, posvečene jazzovski in improvizirani glasbi.

 

Prvi dogodek letošnje edicije festivala, SAXGO22, nas je privabil na ploščad Silvana Furlana za stavbo novogoriške mestne hiše na vročinski torkov večer, 28. junija. Pred dokaj številčnim občinstvom se je predstavil mladi italijanski saksofonist Filippo Orefice, ki je v Gradcu študiral jazz, v Rovigu pa filmsko glasbo in kompozicijo. Nastopil je v triu s še dvema italijanskima glasbenikoma: v Londonu delujočim kontrabasistom Michelejem Montollijem, s katerim sta skupaj študirala v Gradcu, ter izjemno razgledanim mladim tolkalcem Marcom D’ Orlandom. Fantje so se prvič predstavili v omenjeni zasedbi, postregli pa so s sporedom, ki nas je popeljal skozi njihovo avtorsko glasbo, improvizacijo ter standardni jazzovski repertoar.

 

 

Festival je otvorila Pavla Jarc, direktorica Kulturnega doma Nova Gorica, ki je organizator Mednarodnega srečanja saksofonistov. Na oder je povabila umetniškega vodjo jazzovskega dela festivala, Boštjana Simona, ki je prisotne povabil ostale koncerte v tem tednu, na kratko predstavil nastopajoče ter prepustil besedo njihovi glasbi.

 

Trio je že s prvimi takti pokazal, da gre za povsem dovršeno in uigrano zasedbo, v kateri vsi trije izvajalci enakovredno soustvarjajo izjemno temperamentno in ekspresivno glasbo. Že v prvi skladbi sta se ob očitnemu solistu Filippu Oreficeu z enkratnimi soli predstavila tudi Michele Montolli, pod čigar prsti kotrabas zaživi kot izjemno vsestransko, barvito in spevno glasbilo, ter Marco D’ Orlando, ki iz bobnov izvablja orkestrsko razkošje zvoka. Oreficeov tenor zveni očarljivo rezko, z izrazito attacco in prefinjeno odmerjenim vibratom, brezhibna tehnika pa mlademu in navdihnjenemu improvizatorju omogoča neomejeno svobodo pri raziskovanju prostranstev zvoka, ki jih saksofon kot prepoznavno jazzovsko glasbilo omogoča in spodbuja. Prisotni, ki so povsem napolnili sedišča na ploščadi ter okrog nje, niso skrivali užitka ter so vsak solo pospremili z zasluženim aplavzom.

 

Spored je predstavljal preplet avtorskih komadov članov Tria, kot so bili D’ Orlandov Drumlando, Oreficev Gurken in Montollijev Middle East Blues, ter jazz standardov, med katerimi smo lahko prepoznali tudi Raincheck Dukea Ellingtona ter Can’t get started Vernona Dukea. Priredbe oziroma interpretacije so bile v slogu standardnega sodobnega, lahko bi rekli tudi akademskega jazza, ponekod celo na meji s free jazzom – sveže, žlahtno inspirativne, kompleksne, a zlahka razumljive in všečne. Člani tria so v improvizacije in aranžmaje svetovljansko vpletli prvine klasične, predvsem pa folklorne glasbe bližnjega in srednjega Vzhoda ter svojemu zvenu nadeli prav posebno prepoznavnost.

 

Dobro obiskan dogodek in odličen koncert mlade zasedbe – Tria Filippa Oreficea – je podal veliko zagona ob začetku letošnjega festivala SAXGO ter postavil visok standard in pričakovanja njegovemu nadaljevanju. Hkrati se je zagotovo trdno zapisal v spomin prisotnim, ki bomo veseli nadaljnjega delovanja zasedbe, ki smo jo tokrat spoznali.

 

Besedilo: Tomaž Gržeta
Fotografija: Janko Lipovšek
Fotogalerija koncerta

 

25. Mednarodno srečanje saksofonistov SAXGO22

 

Kontakt in informacije
T: 05 335 40 13
E: pr@kulturnidom-ng.si

Nova Gorica bo med 28. junijem in 8. julijem 2021 že 25. leto zapored zbirališče saksofonistov iz Slovenije in tujine. 25. Mednarodno srečanje saksofonistov SAXGO22, ki je hkrati tudi festival z najdaljšo tradicijo v Novi Gorici, letos v mesto in bližnjo okolico prinaša Festival in Mednarodno tekmovanje saksofonistov.

 

Festival s štirimi prizorišči bomo otvorili v torek, 28. junija. Na sedmih koncertih bomo v Novi Gorici in okolici tako uživali ob zvokih saksofona v različnih kontekstih klasičnih skladb, jazza in raznovrstnih drugih sodobnih stilov, v katerih se razkrivajo vse njegove izrazne posebnosti. Vsi koncerti, z izjemo predzadnjega, bodo ob 21. uri. V torek, 28. in sredo, 29. junija bo dogajanje na Ploščadi Silvana Furlana. Filippo Orefice, italijanski saksofonist, bo s svojim triom, ki ga tvorita še kontrabasist Michele Montolli in bobnar Marco D ‘Orlando. V četrtek bo na ploščadi nastopil trio Ab Baars’ Fish-Scale Sunrise, ki ga sestavljajo Nizozemec Ab Baars na tenorskem saksofonu, klarinetu in šakuhačiju, slovenska pianistka Kaja Draksler in kanadski kontrabasist Joe Williamson. V petek, 1. julija bo amfiteater Gradu Kromberk zazibal Patrick Bartley Jr., ki bo v Sloveniji nastopil prvič. Ameriški za grammyja nominiran in nagrajen saksofonist, multiinstrumentalist in skladatelj bo na festivalu nastopil skupaj z Big bandom RTV Slovenija pod taktirko Tadeja Tomšiča. V torek, 5. julija, bodo v grajski dvorani na vrsto prišli svetovno priznani saksofonisti, koncertanti in pedagogi, ki bodo del žirije letošnjega mednarodnega tekmovanja. Pod imenom All Together now bodo nastopili Nicolas Prost (F) in Dragan Sremec (HR) – sopranski saksofon, Asagi Ito (JPN) in Boštjan Simon (SLO) – tenorski saksofon, Alicją Wołyńczyk – Raniszewska (PL) in Miha Rogina (SLO) – altovski saksofon, Jan Gričar (SLO) in Matjaž Drevenšek (SLO) – baritonski saksofon ter pianistka Sae Lee (JPN/SLO). V četrtek, 7. julija, se bo v grajskem parku predstavil francoski kvartet Zahir, ki trenutno predstavlja enega izmed vodilnih saksofonskih komornih sestavov v svetovnem merilu. Kvartet, ki bo na slovenskih tleh nastopil prvič, tvorijo Guillaume Berceau – sopranski saksofon, Etienne Boussard – altovski saksofon, Florent Louman – tenorski saksofon in Joakim Ciesla – baritonski saksofon. Zadnji festivalski dan, petek, 8. julija, pa bo ponudil kar dva koncerta: v rotundi SNG Nova Gorica bo ob 18. uri nastopil Mednarodni mladinski saksofonski orkester ALPSAXsummer 2022 pod taktirko nizozemskega dirigenta Johana van der Lindena. Orkestru se bosta pridružila tudi dva solista: Mariano Garcia (ŠP) in Timothy Roberts (ZDA). Festival bomo v naši veliki dvorani ob 20. uri zaključili s koncertom štirih finalistov Mednarodnega tekmovanja saksofonistov SAXGO22, ki bodo pred žirijo in občinstvom nastopili ob spremljavi Orkestra Slovenske vojske pod taktirko dirigenta Mihe Rogine. Na vse koncerte je vstop prost.

 

Poleg festivalskega in tekmovalnega dela bo letos potekal tudi mojstrski tečaj (masterclass) za klasični saksofon pod mentorstvom francoskega saksofonskega kvarteta Zahir. Cilj mojstrskega tečaja, ki bo potekal v angleškem jeziku, bo razumevanje in podajanje notnega teksta v različnih stilskih obdobjih, izpopolnjevanje saksofonske igre ter vloga interpreta – solista oz. komornega glasbenika. Enodnevni tečaj bo v četrtek, 7. julija, med 8.30 in 14.00 v koncertni dvorani Glasbene šole Nova Gorica. Po zaključenih prijavah se je nanj za aktivno udeležbo prijavilo 6 saksofonistov, tečaju pa bo mogoče slediti tudi s pasivno udeležbo s kotizacijo 20 € (pobirali jo bomo na samem prizorišču, pred prijave niso potrebne).

 

 

Spoštovane abonentke in abonenti Kulturnega doma Nova Gorica!

V ponedeljek boste v nabiralnike prejeli čisto svežo programsko knjižico, v kateri bo predstavljena pestra in vsebinsko bogata nova 42. sezona Kulturnega doma Nova Gorica. Upamo, da si boste vzeli nekaj minut svojega dragocenega časa in jo prelistali. V njej boste lahko zasledili vrsto zanimivih dogodkov, ki so plod dolgoletnih izkušenj in sodelovanja z mnogimi, tudi najboljšimi umetniškimi hišami in umetniki ter vrhunskimi strokovnjaki na področju kulture. To se odraža tudi v tokratnem Glasbenem abonmaju.

 

Čas za potrditev Vaših abonmajskih sedežev je do 30. avgusta 2022 in sicer z izpolnjeno in podpisano prijavnico, ki jo pošljete na naš naslov ali oddate v naš nabiralnik (pri vhodu na upravo). Svoje dosedanje sedeže lahko obdržite le v poletnem vpisnem terminu, ob podaljšanju abonmaja v mesecu septembru vam tega ne moremo zagotoviti. Naj vas spomnimo, da je do konca junija 2022 pri nas še vedno mogoče unovčiti BON 21. Vplačila pa bodo sicer potekala od 1. do 23. septembra 2022.

 

Povabite prijatelja in uživajte ob glasbi v prijetni družbi! Tudi letos ponujamo posebno ugodnost: če ob vpisu s seboj pripeljete novo abonentko ali novega abonenta, obema priznamo 10 % nižjo ceno abonmaja.

 

Želja vseh nas v Kulturnem domu Nova Gorica je, da bi skupaj z Vami in vrhunskimi glasbeniki še naprej okušali lepoto vznemirljivih trenutkov ob srečevanju z glasbeno muzo.

 

Želimo Vam prijetne počitniške dni in Vas lepo pozdravljamo!

Z največjim veseljem lahko danes z vami delimo novico o naši prenovljeni spletni strani! Ponudniki kulturno-umetnostnih vsebin moramo biti v toku s časom, zato smo se za prenovo našega spletišča odločili predvsem zaradi vas, naši obiskovalci. Kljub temu, da se bo morda na začetku komu zdelo, da je bila stara spletna stran boljša, smo trdno prepričani, da bo nova ponujala veliko prednosti, ki vam bodo olajšale pot do informacij, dogodkov in spletnega nakupa vstopnic, tudi in predvsem na pametnih telefonih in tablicah.

 

Za boljšo uporabniško izkušnjo smo sedaj vsebine in dogodke tudi tematsko obarvali s šestimi barvami:

  • RUMENA – glasba,
  • MODRA – film,
  • RDEČA – likovna umetnost,
  • ZELENA – kulturna vzgoja,
  • BELA – humanistika in
  • VIOLA – gostujoče prireditve.

 

Kot boste lahko opazili, smo poleg hitrejšega dostopa do informacij in krajše poti do nakupa vstopnic po novem osvetlili nekatera naša področja delovanja, ki jih na dosedanji spletni platformi nismo mogli tako jasno in strukturirano predstaviti. V vsej svoji luči so tako zasijale naslednje podstrani:


  • MEDIJSKO SREDIŠČE bo razveselilo novinarje in oglaševalce, saj bodo na enem mestu našli vse informacije, ki jih potrebujejo za opravljanje njihove funkcije napovedovanja in poročanja o naših aktivnosti

 

S prenovljeno spletno stranjo pa se vrača tudi e-novičnik, ki vas bo tedensko spomnil na našo bogato in predvsem razvejano ponudbo. Skratka, sprehodite se po naši obnovljeni spletni strani, kjer se tisti, ki tega še niste storili, lahko prijavite tudi na tedenske e-novice. Do tega vas loči le vpis vašega e-naslova v spodnje prijavno okence (v spodnjem delu strani).

V prvi polovici maja v Kulturnem domu Nova Gorica že tradicionalno pripravljamo teden s filmskimi projekcijami, ki ga namenjamo predstavitvi evropske filmske produkcije. Izbrali smo tri zanimive filmske naslove, ki smo jim dodali še posebnega četrtega kot uvod v Teden evropskega filma. Naš namen je namreč približati raznolikost in bogastvo ne samo umetniškega oz. t.i. art evropskega filma širši javnosti, temveč tudi drugo produkcijo. Uvodna projekcija bo takoj po prvomajskih praznikih 3. maja na svetovni dan svobode tiska, ko bo v tem duhu tudi prikazan francoski film Izgubljene iluzije. Razkošna filmska priredba istoimenskega Balzacovega romana je pripoved o ljubezni, poželenju, bolestnih literarnih ambicijah ter moči medijev in denarja.

Letošnji Teden evropskega filma bo nato 6. maja najprej zaznamoval akcijski film Notre Dame v plamenih, ki predstavlja ponazoritev uničujočega dogodka 15. aprila 2019, ko je pariška katedrala utrpela največji požar v zgodovini. 10. maja sledi Atlas ptic, kjer na Češkem živeči slovenski režiser Olmo Omerzu z nežno ironijo pripoveduje zgodbo o uspešnem podjetniku, ki postopno izgublja nadzor nad lastnim življenjem. Zaključujemo 13. maja s filmom France, ki prinaša zgodbo o zvezdniški novinarki 24-urnega informativnega kanala ter o svetu, ki ga je vrgla s tečajev »vzporedna resničnost« medijev in družabnih omrežij.

 

Vstopnice za vse omenjene filme že lahko kupite na blagajni Kulturnega doma Nova Gorica.

Po dveh letih “koronskega primeža” bo maja in junija ponovno odmevala Glasba z vrtov svetega Frančiška! Cikel je umeščen v prijetno okolje Frančiškanskega samostana Kostanjevica v Novi Gorici in to v času, ko se zunaj na prijetnem dvorišču Frančiškanskega samostana bohotijo očarljive in dišeče burbonke.

 

Duhovno moč tega izjemnega kulturnozgodovinskega bisera, ki se dviguje na markantni točki nad Novo Gorico in se obenem spogleduje s sosednjo Gorico, že več kot petindvajset let dodatno bogatimo z vokalno in instrumentalno glasbo.  V samostanski cerkvi in dvorani frančiškanskega samostana odzvanjajo harmonije cikla Glasba z vrtov sv. Frančiška v obliki izbranih glasbenih večerov, s pomočjo katerih promoviramo slovensko in ožje goriško, zamejsko in italijansko glasbeno (po)ustvarjalnost.

 

Pri oblikovanju cikla črpamo iz bazena že uveljavljenih domačih in italijanskih glasbenikov ter predvsem bazena mladih glasbenih talentov, zlasti tistih z naših »goriških vrtov« z obeh strani meje, ki se šele uveljavljajo in si utirajo pot na koncertne odre. Ti brezplačni glasbeni dogodki, ki vedno pritegnejo številne obiskovalce, so tako priložnost za promocijo slovenske glasbene ustvarjalnosti ter ohranjanje in promocijo glasbene dediščine zgodovinsko povezanih mest Nove Gorice in Gorice.

 

Z izjemo prvega koncerta, ki bo v Cerkvi Marijinega oznanjenja, bodo vsi ostali koncerti  v dvorani frančiškanskega samostana. Vstop na koncerte je prost, pričnemo ob 20. uri. Vsak torek med 10. majem in 14. junijem 2022 zatorej lepo vabljeni na koncerte cikla Glasba z vrtov sv. Frančiška!

 

 

Vlada RS je podaljšala veljavnost bona BON21 do 30. junija 2022. Tudi v novogoriškem Kulturnem domu ga lahko tako vse do konca junija unovčite za nakup abonmajev in vstopnic za prireditve Kulturnega doma Nova Gorica.

 

Najnižja vrednost, za katero lahko pri nas na blagajni unovčite bon (oz. del vrednosti bona), je 10 evrov. Nakup z bonom ni mogoč tik pred dogodkom.

 

S seboj imejte vedno veljaven osebni dokument.

 

Za prireditve drugih organizatorjev bona21 ni mogoče koristiti.

 


 

OBRAZCI:

 

Če želite unovčiti bon, ga natisnite doma, izpolnite in prinesite na blagajno:
Potrditev unovčitve bona

 

V kolikor bi nekdo prenesel bon na vas, natisnite in izpolnite spodnji obrazec ter ga prinesite na blagajno:
Izjava o prenosu bona

 

Podrobnejše informacije o BON21 najdete na sledeči povezavi.

Kontakt in informacije

 

Blagajna

 

T: 05 33 540 16
E: blagajna@kulturnidom-ng.si