25. edicija goriškega mednarodnega festivala sodobnih umetniški praks Pixxelpoint z obsežno razstavo, koncerti, diskurzivnim programom in več.
V Novo Gorico in Gorico se med 7. in 17. novembrom vrača mednarodni festival sodobnih umetniških praks Pixxelpoint, ki ga v okviru Evropske prestolnice kulture GO! 2025 Nova Gorica – Gorica organizira Kulturni dom Nova Gorica v sodelovanju z Aksiomo – Zavodom za sodobne umetnosti, Ljubljana.
Festival, ki izhaja iz vizualne kulture elektronskih medijev, si je za cilj zadal tako razvijanje in boljše razumevanje razsežnosti digitalnih svetov ter digitaliziranja stvarnega sveta okoli nas, skupaj z njegovo predstavitvijo in popularizacijo, kot vzpodbujanje teoretskega, kritičnega diskurza in refleksije o intermedijski umetnosti. Vendar je prvotni namen festivala, torej približati informacijske tehnologije širšemu občinstvu in obenem predvsem mlajše generacije seznaniti z drugačnimi možnostmi uporabe novih medijev, daleč presegel svoje okvire in prerasel v festival sodobnih umetniških praks, ki deluje na presečišču umetnosti, znanosti in tehnologije.
Tokratna že 25. edicija festivala pod umetniškim vodstvom Janeza Fakina Janše raziskuje potencial fikcije za ponovno vzpostavitev razmerja z nepopravljivo razdejanim svetom. Letošnji program obsega mednarodno razstavo, koncerte, DJ nastope, eksperimentalne razprave, delavnice in več.
Osrednja razstava Spekulacija in razkroj, ki jo kurira Maja Burja in prostorsko oblikuje Tamara Lašič Jurković, narekuje naslov festivala. Razstava poteka v prostorih Mestne galerije Nova Gorica, Galerije Tir, Carinarnice in Galerije Agorè v Gorici (Italija). Razstava predstavlja deset umetnikov in umetniških skupin iz petih evropskih držav – slovenske umetnice in umetnike Majo Bojanić, Gaio Radić, Dorijana Šiška, Mateja Mihevca in Vida Koprivška, tuje umetnice in umetnike Alberta Harresa, Lexa Rüttena, Mario Santamario in Jano Kerimo Stolzer ter skupini OMSK Social Club in Room 69.
Po besedah kuratorke »[s]edanji trenutek zaznamuje občutje izgube, preteklost, sedanjost in prihodnost pa je težje razvozlati kot kdaj koli prej. Medtem ko se predstave o nekoč odprti prihodnosti spreminjajo v čedalje bolj brezizhodne obete, sta poglavitni preostali sili v svetu vztrajen razkroj in nebrzdana spekulacija«. Na novo apropriirana in zasnovana kot ustvarjalna procesa, spekulacija in razkroj »postaneta odprtina za raziskovanje alternativnih tokov preteklosti, sedanjosti in prihodnosti, ki sprejemajo prelome, motnje in neznana znamenja sedanjega trenutka, da bi oblikovali množico vzporednih svetov«.
Pixxelpoint koncert na Mostovni prinaša goriško premiero Jimmy Barka Experience, ljubljanskega tria bobnarja in dveh didžejev. Ena najbolj samosvojih slovenskih zasedb 21. Stoletja ustvarja temperamentno plesno glasbo za vse generacije z elementi funka, hip hopa, rocka, brazilske in balkanske godbe ter drugih prvin. Program vključuje tudi nastope mlade slovenske umetnice Zevin, ene bolj samosvojih predstavnic futurističnega balkanskega popa, s katerim je osvojila TikTok mladež, didžejke/producentke msn gf in didžeja Zvèna.
25. edicija obeta še hibriden program razprav in performansov, ki ga kurirajo Dominik Vrabič Dežman, Klara Debeljak, Maks Valenčič in Jan Kostanjevec. Program nastaja v sodelovanju z raziskovalnim projektom THE VOID, ki se osredotoča na taktični video ter avdiovizualno založništvo na praksi temelječih raziskav. THE VOID – ki na festivalu izvaja tudi delavnico za študente – s pomočjo pretočnih vsebin in internetnih estetik ustvarja hibridni prostor za pogovor in sodelovanje, s čimer se zoperstavlja standardizaciji prevladujoče medijske estetike. Še pred začetkom festivala pa Univerza v Novi Gorici gosti delavnico o ustvarjanju in oblikovanju iger v štirih delih, ki jo vodi Brin Žvan in ki se zaključi s študentsko razstavo.
Poleg tega se festival razteza v času in prostoru s serijo podkastov Prihodnost za nami, ki jo je blogerka, umetnostna kritičarka in kuratorka Régine Debatty zasnovala kot serijo pogovorov z desetimi uveljavljenimi mednarodnimi umetniki o problematiki trajnosti in zastarelosti, ki je neločljiv del sodobne (medijske) umetnosti. Kot dogodek v dveh mestih in državah, ki raste na nekdanji državni in kulturni meji, festival stavi na sodelovalni program, ki združuje različne generacije, kulturne kontekste in družbene prostore, pri čemer se opira na široko mrežo udeležencev in oblikovanje posameznih sklopov prepušča številnim vabljenim kuratoricam in kuratorjem.
K afirmaciji festivala, ki se že 20 let razvija tudi kot čezmejni projekt, sta nedvomno pripomogli naklonjenost Ministrstva za kulturo Republike Slovenije, ki že več let sofinancira izvedbo festivala, in Mestne občine Nova Gorica. Projekt sofinancira tudi zavod GO! 2025 – Evropska prestolnica kulture, saj je festival Pixxelpoint del uradnega programa EPK 2025. Seveda pa ne gre pozabiti na številne mednarodne povezave, ki so jih različni sodelavci in soustvarjalci festivala zgradili skozi vsa leta njegovega obstoja.
Več informacij:
Več na:
Partnerji
Akademija umetnosti Univerze v Novi Gorici, Raziskovalna postaja ZRC SAZU v Novi Gorici/Knjigarna-Kavarna Maks, Razpotja/Društvo humanistov Goriške, Mostovna, Galerija Agoré, INC – Institute of Network Cultures, .expub
Tehnična podpora
Zavod Kersnikova, konS ≡ Platforma za sodobno raziskovalno umetnost, Ljudmila – laboratorij za znanost in umetnost, MC Velenje, LokalPatriot, Projekt Atol
Finančna podpora
GO!2025 Nova Gorica Evropska prestolnica kulture
Ministrstvo za kulturo RS
Mestna občina Nova Gorica
Veleposlaništvo Španije v Ljubljani
Acción Cultural Española (AC/E)
Sponzorji
Arttech d.o.o., Vina Bizjak, Goriške opekarne, Mladina, Radio Robin, Radio Študent
V ponedeljek, 14. oktobra 2024, ob 20.15 bo v naši veliki dvorani na sporedu otvoritveni koncert 44. sezone Glasbenega abonmaja, na katerem bo pod taktirko italijanskega violinista in dirigenta Enrica Onofrija nastopil mednarodni mladinski Orkester Theresia. Posebnost tokratnega dogodka je, da bo mladinski orkester prihajajoči teden dni preživel na rezidenci v naši hiši. Orkester, ki že 12 let združuje nadarjene glasbenike do 28 let starosti iz več kot 40 različnih držav in najpomembnejših evropskih glasbenih akademij, se posveča predvsem izvedbi repertoarja resne glasbe na zgodovinskih glasbilih. Pod taktirko Enrica Onofrija se bo sestav predstavil z deli W. A. Mozarta, ki jih na novogoriškem odru že dolgo ni bilo slišati. Prisluhnili bomo Mozartovi prvi in zadnji simfoniji ter tudi veliki Simfoniji št. 41 v C-duru, K. 551, »Jupiter«.
Kulturni dom Nova Gorica je s pletenjem zgodb na slovenskem in mednarodnem glasbenem zemljevidu že dolgih 44 let v prvi vrsti poznan kot poustvarjalec, z raznimi projekti in sodelovanji pa se spušča tudi v produkcijske vode. Ena izmed takšnih bo prav rezidenca uglednega mednarodnega mladinskega orkestra Theresia Orchestra, ki že 12 let združuje nadarjene glasbenike do 28 let starosti iz več kot 40 različnih držav in najpomembnejših evropskih glasbenih akademij. Pod tokratno taktirko italijanskega violinista in dirigenta Enrica Onofrija bo v ponedeljek, 14. oktobra, orkester otvoril 44. koncertno sezono Glasbenega abonmaja z deli W. A. Mozarta, ki jih na velikem odru Kulturnega doma Nova Gorica že dolgo nismo imeli priložnosti slišati.
Orkester Theresia se osredotoča izključno na repertoar klasične glasbe in promovira njeno izvajanje na starih glasbilih, tako da razvija izobraževalne rezidence in koncertne turneje po vsej Evropi. Pred kratkim je sestav, ki je tudi član Evropske mreže za staro glasbo (REMA), začel dolgoročno sodelovati z nemško založbo CPO in izdal več zgoščenk z deli Matthesona, Krausa, Eichnerja, Cimarose, Traette, Witta in številnih drugih. Na Goriškem bodo mladi glasbeniki nastopili pod taktirko Enrica Onofria, ki kot dirigent in solist-violinist raziskuje repertoar od 17. do 20. stoletja. S poznavanjem zgodovinskih praks, ki so izjemni vir navdiha za nove ideje in možnosti interpretacije, je ustvaril osebni jezik, ki ga bo na otvoritvenem koncertu nove abonmajske sezone prepletel z mladostnim zanosom članov Orkestra Theresia. Skupaj bodo poustvarili dela Wolfganga Amadeusa Mozarta, ki jih na našem odru že dolgo nismo imeli priložnosti slišati.
Člani Orkestra Theresia
Violina: Gemma Longoni (koncertni mojster), Laura Alexander, Maddalena Bortot, Elana Cooper, Begoña Hernández Gallardo, Julia Hernández Sánchez, Giulia Manfredini, Lorenzo Molinetti, Filippo Passarella, Anna Perl, Camille Poirier-Lachance, Jenna Raggett, Tereza Šmídová
Viola: Hannah Gardiner, Elisabeth Mair, Helena Reguera Rivero, Luis Manuel Vicente Beltran
Violončelo: Marta Jiménez Ramírez, Anna Johannsen, Feliu Llobet Caixach
Kontrabas: Margherita Naldini, Arisa Yoshida
Flavta: Eva Ivanova Dyatlova, Ching-Yao Wang
Oboa: María Jesús Moreno Ciudad, Maria Plucińska
Fagot: Francisco Javier Sanchez Castillo, Hannah Voß
Rog: Janire de Paz Rivas, Márton Kóródi
Trobenta: Mauro Maria Musarra, Emanuele Resini
Timpani: Jarick Bruinsma
Spored
Wolfgang A. Mozart (1756–1791)
Simfonija št. 1 v Es-duru, K. 16: Allegro molto – Andante – Presto
Cassation v D-duru: Serenada, K. 100: Allegro – Andante – Menuetto:Trio – Allegro – Menuetto: Trio – Allegro
Simfonija št. 41 v C-duru, K. 551, »Jupiter«: Allegro vivace – Andante cantabile – Menuetto – Molto allegro
GO! 2025 prezrl Kulturni dom Nova Gorica kot osrednjo glasbeno institucijo na Goriškem
Splet okoliščin, ki vključuje nespoštljiv in izključevalen odnos Javnega zavoda GO! 2025 do Kulturnega doma Nova Gorica, osrednje goriške glasbene institucije s 44-letno tradicijo, je pripeljal do odločitve, da smo medije in širšo javnost danes končno seznanili z nesprejemljivim odnosom do naše ustanove in netransparentnim ravnanjem pri dodeljevanju sredstev projektom v okviru Evropske prestolnice kulture 2025.
Natančneje se z današnjim sporočilom osredotočamo na sporno in nekorektno obnašanje vodilnih v zavodu GO! 2025 ter posledično na nefinanciranje in izključitev našega dolgoletnega projekta Mednarodnega srečanja saksofonistov SAXGO iz programa prihajajoče Evropske prestolnice kulture. Srečanje, ki že 27 let poleg festivala z najdaljšo tradicijo v mestu ponuja tudi poletno šolo z delavnicami klasičnega in jazz saksofona ter mojstrske tečaje saksofona, bo prav v naslednjem letu, ko bo Nova Gorica s pridruženo Gorico »v soju žarometov«, vključevalo tudi jubilejno 10. edicijo Mednarodnega tekmovanja klasičnega saksofona v Sloveniji.
Nerazumljivo in žalostno je, da si slednje po presoji vodstva javnega zavoda v prihodnjem letu ne zasluži finančne podpore. Oblikovanje jubilejne edicije tekmovanja nastaja že dve leti. Pod krmilom umetniškega vodje tekmovanja prof. mag. Matjaža Drevenška, rednega profesorja za saksofon na Akademiji za glasbo UL in prorektorja Univerze v Ljubljani za umetnost, bi Nova Gorica vnovič gostila mednarodno priznana in odmevna imena iz sveta saksofonizma. Zaradi nepriznavanja pomena tega mednarodnega tekmovanja s strani vodstva Javnega zavoda GO! 2025 pa mu ravno v letu EPK grozi alternativna izvedba v Ljubljani. To nedvomno pomeni nepopravljivo škodo ne samo za Kulturni dom Nova Gorica, temveč tudi za mesto, ki se je s tem priznanim in mednarodno uveljavljenim dogodkom uvrstilo med deset najpomembnejših in najprestižnejših mednarodnih tekmovanj v svetu klasičnega saksofona.
Naše razočaranje nad omenjenim postopanjem ter širšim dogajanjem okrog oblikovanja in vodenja projekta prihajajoče prestolnice kulture GO! 2025 lahko podkrepimo z dodatnimi informacijami. Nevarno bi namreč bilo, da bi povedano interpretirali kot stokanje in pritoževanje, saj je zadeva neprimerno bolj resna od tega.
Na povezavi si lahko preberete celotno sporočilo za javnost.
Več o projektu Mednarodnega srečanja saksofonistov SAXGO.
Preteklih devet žirij Mednarodnega tekmovanja klasičnega saksofona SAXGO so sestavljala velika imena iz sveta saksofonizma, kot so Arno Bornkamp (NL), Claude Delangle (F), Peter Epstein (ZDA), Jean-Yves Fourmeau (F), Daniel Gauthier (CA), Asagi ito (JPN), Fabrizio Mancuso (F), Steven Mauk (ZDA), Gerard McChrystal (VB), Jean-Denis Michat (F), Saša Nestorović (HR), Guillaume Orti (F), Nicolas Prost (F), Debra Richtmeyer (ZDA), dr. Eugene Rousseau (ZDA), Dragan Sremec (HR), Gordan Tudor (HR), Marcus Weiss (CH), Alicją Wołyńczyk – Raniszewska (PL) idr. Manjkali niso niti slovenski saksofonisti in pedagogi, kot so Betka Bizjak Kotnik, Matjaž Drevenšek, Nenad Firšt, Jan Gričar, Simon Krečič, Milko Lazar, Janez Matičič, Pavle Merkù, Lev Pupis, Dejan Prešiček, Miha Rogina in Matej Šarc.
Kulturni dom Nova Gorica
Bevkov trg 4
5000 Nova Gorica
T: 05 335 40 13
E: pr@kulturnidom-ng.si
FOTO: Janko Lipovšek (9. Mednarodno tekmovanje saksofonistov SAXGO22)
V četrtek, 29. avgusta, je v Kulturnem domu Nova Gorica potekala novinarska konferenca, ki smo jo pripravili pred začetkom nove filmske sezone. Nova sezona ponovno prinaša vrhunski izbor filmskih naslovov za vse ljubitelje sedme umetnosti, ki si jih boste lahko ogledali ob torkih, petkih in sobotah.
Podrobneje so o filmskem programu, ki ga začenjamo v petek, 6. septembra, spregovorila Denis Valič, filmski kritik in publicist, dolgoletni selektor abonmajskega programa Filmskega gledališča in Mateja Poljšak Furlan, kustosinja in vodja filmskega programa v Kulturnem domu Nova Gorica.
Srečanje smo izkoristili tudi za napoved prihajajoče 14. edicije festivala srednjeveške in renesančne glasbe Flores Musicae, ki bo prostor med Gorico, Novo Gorico in Goriškimi brdi razgibal med 26. in 29. septembrom. Festival je predstavila Pavla Jarc, vršilka dolžnosti direktorja Kulturnega doma Nova Gorica.
Gradivo za novinarje:
Kulturni dom Nova Gorica
Bevkov trg 4
5000 Nova Gorica
T: 05 335 40 15
E: mestnagalerija@kulturnidom-ng.si
Dopoldan smo saksofonsko mašino zagnali z novinarsko konferenco namenjeno 27. Mednarodnemu srečanju saksofonistov v Novi Gorici, ki bo med 28. junijem in 5. julijem 2024 Novo Gorico in njeno bližnjo okolico ponovno obarvalo z zvoki klasičnega in jazz saksofona.
Direktorica Pavla Jarc je po uvodnem pozdravu besedo predala Boštjan Simonu, umetniškemu vodji za jazz saksofon in improvizacijo, ter Janu Gričarju, umetniškemu vodji za klasični saksofon. Simon in Gričar sta predstavila letošnjo edinstveno izvedbo srečanja, ki bo v Slovenijo prvič pripeljala kar 6 mednarodno priznanih saksofonistov.
Na področju jazza se bosta slovenskemu občinstvu predstavila Američan Tivon Pennicott, na tenorskem saksofonu, in Italijan Pasquale Calò na tenorskem in altovskem saksofonu, klaviaturah in elektroniki.
Na klasičnem saksofonu pa bomo prvič na slovenskih tleh lahko prisluhnili kar štirim mednarodno uveljavljenim in zelo iskanim saksofonistom, kot so Francoz Sandro Compagnon, Španec Xavier Larsson Paez, Italijan Alessandro Malagnino in Rus Nikita Zimin.’ Vroča mlada žezla’, kot jih je na konferenci poimenoval Gričar, bodo poleg koncertnega programa tekom srečanja vodila tudi delavnico klasičnega saksofona, ki je skupaj s tisto za jazz saksofon letos privabila 26 udeležencev iz Slovenije, Hrvaške in Belgije.
Novinarsko konferenco smo sklenili z nagovorom Vladimirja Čadeža, ravnatelja Glasbene šole Nova Gorica, našega nepogrešljivega in res dolgoletnega partnerja srečanja. Podrobnejšo predstavitev si lahko preberete na spodnji povezavi.
Vabljeni v novogoriško kraljestvo saksofona med 28. junijem in 5. julijem 2024, veseli vas bomo!
SAXGO24: Gradivo za medije (20. 6. 2024)
Kulturni dom Nova Gorica
Bevkov trg 4
5000 Nova Gorica
T: 05 335 40 13
E: pr@kulturnidom-ng.si
Kulturni dom Nova Gorica je bil skupaj s projektnimi partnerji SDAG SpA a socio unico, Občino Šempeter – Vrtojba, beneško univerzo Università IUAV di Venezia in Fakulteto za arhitekturo Univerze v Ljubljani zelo uspešen s prijavo projekta CREW – križišče vizij na Javni razpis za standardne projekte št. 02/2023 Programa Interreg VI – A Italia – Slovenija 2021 – 2027. Odbor za spremljanje Programa je namreč 21. marca 2024 potrdil prednostne lestvice razpisa za standardne projekte z le 29 projekti, ki so bili odobreni izmed velike konkurence prijavljenih projektov. S projektom smo uspeli pridobiti 1.066.037,90 EUR nepovratnih sredstev iz Evropskega sklada za regionalni razvoj, od tega novogoriški Kulturni dom 128.752,00 EUR, kar predstavlja 80 % od vseh upravičenih stroškov, celotna vrednost projekta pa znaša 1.332.547,38 EUR.
V projektu se soočamo z izzivi, ki jih program Interreg VI A Italija-Slovenija naslavlja v specifičnem cilju 4.6 – Krepitev vloge kulture in trajnostnega turizma v gospodarskem razvoju, socialni vključenosti in socialnih inovacijah. Projekt je namreč namenjen krepitvi turistične privlačnosti čezmejnega območja Gorica, Šempeter – Vrtojba in sosednjih območij z integriranimi pobudami na področju kulture ter urbanističnega in prostorskega načrtovanja, s posebnim poudarkom na trajnostni mobilnosti, s čim večjimi pozitivnimi učinki v smislu socialne vključenosti, življenjskih možnosti in zaposljivosti.
Čezmejno območje Gorice ter Šempetra in Vrtojbe je bilo izbrano za središče projekta, kot primer obmejnega gospodarstva, ki je svojo moč črpalo iz samega obstoja meje, s projektom pa se naslavlja problematiko premajhne izkoriščenosti in delne degradacije območja tik ob meji. Z namenom revitalizacije območja bo tako v okviru projekta izdelan strateški načrt z ovrednotenjem in krepitvijo snovne in nesnovne kulturne dediščine območja, s poudarkom na sonaravnosti in dostopnosti, v skladu z vizijo novega evropskega Bauhausa. Na podlagi izbranega scenarija bodo v tem okviru izvedeni pilotni ukrepi turistične in kulturne narave. S spodbujanjem večkulturnega okolja in vzpostavitvijo točk srečevanja bo vzpostavljen čezmejni kulturni ekosistem, ki bo podprl čezmejni kulturni, enološki in gastronomski turizem ter oživitev obmejnega območja, ki bo v projektu postalo prizorišče umetniškega izražanja in dogodkov s čezmejno vrednostjo.
Kulturni dom Nova Gorica bo v projekt CREW prinesel svoje izkušnje pri razvoju umetniških in kulturnih pobud za valorizacijo čezmejnega ozemlja in vzpostavitev njegove identitete. Kot partnerji projekta bomo vključeni v vse projektne aktivnosti z namenom sodelovati pri doseganju rezultatov v skladu z vizijo in poslanstvom projekta. Naša glavna naloga pa bo predvsem oblikovanje parka skulptur, s katerimi bomo oplemenitili obmejni javni prostor in s tem ovrednotili delo slovenskih in italijanskih kipark in kiparjev, ki izhajajo iz goriškega prostora.
Z izvajanjem projekta smo ravnokar začeli, pred nami je 30 mesecev intenzivnega dela, nadejamo pa se tudi dobrega sodelovanja z obema slovenskima in italijanskima partnerjema.
Projekt sofinancira Evropska unija v okviru Programa Interreg VI-A Italija-Slovenija 2021-2027.
Pravkar smo zaključili novinarsko konferenco na kateri smo predstavili 44. koncertno sezono Glasbenega abonmaja in 27. razstavno sezono Mestne galerije Nova Gorica. V jesenskem terminu pa bomo reflektorje usmerili v našo filmsko dejavnost in preostalo glasbeno ponudbo v obliki ustaljenih ciklov in festivalov. Na konferenci je bil z nami tudi gospod Mirko Brulc, predsednik Sveta zavoda KDNG, ki je predstavil Pobudo za nov kulturni center v Novi Gorici, pod katero se podpisujeta skupaj s Tomažem Vugo, dolgoletnim arhitektom Mestne občine Nova Gorica.
Priprava vsake nove sezone je svojevrsten izziv in odgovornost, saj vedno nastaja v želji zvestim obiskovalcem in ljubiteljem umetnosti v danih okoliščinah in z danimi možnostmi ponuditi najboljše. Take kulturno-umetniške programe, ki navdihujejo, odpirajo prostor dialoga, širijo miselne horizonte in ponujajo pristna umetniška doživetja.
Umetnost je res, kot je zapisal slikar Miha Maleš, »nekaj najlepšega in najčistejšega v našem življenju. Če nam je notranje blizu, nas osreči, osreči zato, ker raste in živi z nami.« Umetnost je tudi velika strast, ljubezen, ki se ji preprosto ne moreš upreti. Friedrich Nietzsche je izjavil, da »imamo umetnost, da ne bi umrli od resnice«. V teh hektičnih in nepredvidljivih časih, ko je resnica vse prej kot svetla in pozitivna, je tudi ta misel še kako aktualna in na neki način osvobajajoča. V želji po iskanju nečesa presežnega in odmiku od vsakdanje negotove realnosti smo oblikovali 44. sezono Kulturnega doma Nova Gorica, ki prinaša raznovrstno paleto koncertov, razstav, filmskih projekcij in drugih umetniških dogodkov, ki se bodo odvijali skozi vso sezono in plemenitili kulturno dogajanje v mestu in okolici.
S tokratno novinarsko konferenco smo se nekoliko odmaknili od tradicionalno ustaljenih poti predstavitve nove sezone, saj jo bomo izpeljali kar dvakrat: junijsko predstavitev bomo v glavnini namenili 44. koncertni sezoni Glasbenega abonmaja in 27. razstavni sezoni Mestne galerije Nova Gorica, v jesenskem delu pa bomo reflektorje usmerili v našo filmsko dejavnost in preostalo glasbeno ponudbo v obliki ustaljenih ciklov in festivalov.
Nova koncertna sezona tako v ospredje tradicionalno postavlja Glasbeni abonma, ki prinaša celo vrsto izjemnih tako domačih kot tujih zasedb in orkestrov ter privlačne in tehtne programe, v katerih si bodo priljubljena dela klasične glasbene literature podajala roko z manj znanimi in svežimi partiturami. V Mestni galeriji Nova Gorica si bomo lahko obzorja širili z raznolikimi razstavami, ki nas bodo soočale z aktualnim dogajanjem na področju sodobne vizualne umetnosti s poudarkom na vrednotenju slovenskih ustvarjalcev različnih generacij. Napovemo lahko tudi prihajajoči PIXXELPOINT – 25. Mednarodni festival sodobnih umetniških praks, ki letos nastaja v soorganizaciji z Zavodom Aksioma. Tu je še veliko zanimivih čezmejnih zgodb, ki jih pod našo streho spletamo že vrsto let in se bodo odvijale tudi v tem in naslednjem letu, ko bo Nova Gorica skupaj s sosednjo Gorico Evropska prestolnica kulture GO! 2025.
V gradivo za novinarje, ki je javno dostopno na spodnji pvezavi, smo vključili tudi Pobudo za nov kulturni center v Novi Gorici, pod katero se podpisujeta Mirko Brulc, nekdanji župan in predsednik Sveta zavoda Kulturni dom Nova Gorica, ter Tomaž Vuga, dolgoletni občinski arhitekt Mestne občine Nova Gorica.
Veseli nas, da lahko z našimi programi nagovarjamo starejše in mlajše občinstvo, ki v naše prostore in naša partnerska prizorišča zahaja po ‘kulturno dozo’ raznoraznih vsebin, ki lahko posameznika in skupino prenesejo v druge kraje, čase in dimenzije. Občinstvo je lahko o našem delovanju obveščeno prek trojezične spletne strani, mesečnega koledarčka v tiskani obliki, sezonskega tedenskega e-novičnika, družabnih omrežij ter drugih bogatih festivalskih tiskovin, na katere se lahko prijavijo prek naše spletne strani.
Kulturni dom Nova Gorica
Bevkov trg 4
5000 Nova Gorica
T: 05 335 40 13
E: pr@kulturnidom-ng.si