Centro culturale Nova Gorica, Bevkov trg 4, SI-5000 Nova Gorica

T: + 386 5 335 40 10

Group 10708

Jaka Kopač, sassofono contralto

Boštjan Simon, sassofono tenore

Luigi Vitale (ITA), vibrafono

Miha Koren, contrabasso

Kristijan Krajnčan, batteria

 

Poletni kvintet Jake Kopača in Boštjana Simona bo festivalski oder najprej obogatil z zakladnico skladb Leeja Konitza in Warna Marsha, nato pa predstavil tudi nekaj avtorskih kompozicij. Glasba bo vijugala med cool jazzom, hard bopom in sodobnimi jazzovskimi izleti v glasbe sveta. Italijansko – slovensko ritem sekcijo sestavljajo kreativni predstavniki srednje generacije jazzistov.

Informazioni e contatto

 

Barbara Poša Belingar

Pubbliche relazioni, referente e
coordinatrice del programma

 

T: +386 5 335 40 13
E: pr@kulturnidom-ng.si

 

Entrata libera. In caso di maltempo, il concerto si terrà nella Sala Grande del Centro Culturale di Nova Gorica.

Il progetto è reso possibile da

Media sponsors

PASQUALE CALÒ QUARTET

 

Pasquale Calò, sassofono soprano e tenore, tastiere, elettronica
Salvoandrea Lucifora, trombone, elettronica
Carlos Rodenas Borja, contrabasso, basso elettrico
Alessandro Campobasso, batteria, percussioni

 

Apulijski saksofonist, skladatelj, aranžer in dirigent Pasquale Calò je tudi ustanovitelj skupine Improvisers Collective in istoimenske umetniške platforme Mediterraneo Radicale, ki zdaj deluje v več evropskih državah. V vlogi skladatelja in dirigenta deluje v sestavih, kot so Torino-Milano Improvisers Orchestra, Mediterraneo Radicale Orchestra, European Improvisers Orchestra in Orchestra Mediterranea degli Improvvisatori. Sodeloval je s pomembnimi umetniki na področju jazza, glasb sveta, sodobne, improvizirane in elektroakustične glasbe. Od leta 2006 je nastopil na odrih v Braziliji, Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji ter na Danskem, Nizozemskem in Madžarskem. Izkušnje ima tudi s področja vodenja mojstrskih tečajev in delavnic v Braziliji, Italiji in Španiji- posebej gre izpostaviti tudi stalne urbane delavnice za improvizirano glasbo Mediterraneo Radicale v mestih Bari, Milano, Terlizzi in Torino.

 

Od leta 2012 vodi dva raziskovalna projekta, kot sta Skupne korenine (raziskovalno delo o odnosih med sodobno glasbo, s poudarkom na področjih radikalne improvizacije, in značilnimi elementi ljudskih glasbenih tradicij) in Solo saksofon (umetniški proces je pripeljal do produkcije štirih predstav – Seven Mantras, Archè, Forbidden in Autocracy, ki so bile v živo izvedene v več evropskih državah). Leta 2010 je izpeljal tudi raziskavo Programming Tools for Improvisers Ensemble, ki je pod drobnogled vzela elemente glasbenega programiranja za velike zasedbe improvizatorjev, ki se je razvijala v več državah v Evropi in Braziliji ter se je končala s produkcijo več orkestrskih del.

 

Calò se bo na SAXGO24 predstavil z njegovim kvartetom in projektom Where I Come From. Glasba omenjenega projekta se je rodila kot dnevnik o elementih ljudskih glasbenih tradicij, s katerimi se je Pasquale srečal v Italiji, Španiji, Indiji, Severni Afriki, Srednji in Južni Ameriki ter na Balkanu. Calò  se ob tem poglablja v tradicijo, da bi v novi luči prepoznal in razvil tiste elemente, ki smo jih podedovali iz tega najstarejšega dela naše kulture. Tekom let je njegova glasba, ki se osredotoča predvsem na koncept identitete, prehajala iz rok v roke med številnimi izvajalci in se že izvajala v različnih zasedbah.

Informazioni e contatto

 

Barbara Poša Belingar

Pubbliche relazioni, referente e
coordinatrice del programma

 

T: +386 5 335 40 13
E: pr@kulturnidom-ng.si

 

Entrata libera. In caso di maltempo, il concerto si terrà nella Sala Grande del Centro Culturale di Nova Gorica.

Il progetto è reso possibile da

Media sponsors

TIVON PENNICOTT QUARTET (USA)

 

Tivon Pennicott, sassofono

Idris Frederick, pianoforte

Dean Torrey, contrabasso

Kenneth Salters, batteria

 

 

Tivon Pennicott že leta vodi občinstvo na višjo raven zavesti. Njegove najnovejše izdaje singlov predstavljajo nove temelje na področju pristnega izražanja. Vokalna izvedba s skladbami Tell Me Again (Dox Records, 2022), Let Our Hearts Decide (Dox Records, 2023), melodični “feel good” s Faith in Grace (Dox Records, 2023) in ognjena izvedba Tour Life (Dox Records, 2023) kažejo njegovo vsestranskost in svežo umetniško izvirnost.

Iskani saksofonist, skladatelj in multiinštrumentalist je sodeloval tudi na treh z grammyji nagrajenih albumih, nastopil je na rušilnem posnetku Radio Music Society Esperanze Spalding (Heads Up International, 2012) ter albumih Liquid Spirit (Blue Note, 2013) in Take Me to the Alley (Blue Note, 2017) Gregoryja Porterja. Veliko je sodeloval z vizionarji, kot sta Roy Hargrove in Ari Hoenig, ter nastopal v Royal Albert Hallu, Berlinski filharmoniji in Carnegie Hallu. Pennicott se redno pojavlja v oddaji “The Late Show with Stephen Colbert” kot član zasedbe Stay Human Band z Jonom Batistom. Njegov nenehno razvijajoči se zvok je rezultat duhovite, prefinjene podlage za groove, ki jo je izpopolnil v cerkvi, in nagnjenosti k neomejenemu harmonskemu raziskovanju. Močna namera in dovzetni impulzi, ki Pennicottu omogočajo, da služi v vsaki situaciji (od ritmičnih labirintov Arija Hoeniga do resonančnih zvočnih pokrajin Ala Fosterja), prežemajo tudi njegove izvirne skladbe.

 

Sodeloval je z vizionarji, kot sta Roy Hargrove in njegov projekt RH Factor ter Ari Hoenig kot osrednji član njegove skupine in ključni glasbenik na albumih The Pauper & the Magician (AH-HA, 2016) in NY Standard (Fresh Sound Records, 2018). Po snemanju s Kennyjem Burrellom za njegovo izdajo Be Yourself pri založbi High Note Records leta 2010 Pennicott še naprej uživa v desetletnem sodelovanju s tem plodovitim kitaristom in njegovimi Jazz Heritage All Stars. Na svetovnih turnejah s Porterjem je Pennicott nastopal na kultnih prizoriščih, kot so Royal Albert Hall v Londonu, Berlinska filharmonija v Nemčiji in Carnegie Hall v New Yorku. Na zaslonu je postal stalnica oddaje “The Late Show with Stephen Colbert” kot redni član zasedbe Stay Human Band z Jonom Batistom, umetnikom, s katerim je igral teden dni v The Village Vanguard.

 

V Georgii rojen saksofonist živi v New Yorku, diplomiral pa je iz glasbe na Frost School of Music na Univerzi v Miamiju. Čeprav je imel ključno vlogo pri razvoju in preoblikovanju zvokov številnih inovativnih umetnikov, se je Pennicottov pomembni prispevek šele dobro začel. Leta 2014 je pri izdal svoj prvenec Lover of Nature (založba New Phrase Records), v katerem sodelujejo enako radovedni glasbeni umi, kot so pianist Mike Battaglia, basist Spencer Murphy in bobnar Kenneth Salters.

 

Med strmo vzpenjajočo se glasbeno kariero je jeseni 2020 v samozaložbi izdal svoj drugi navdušujoč album Spirit Garden, na katerem poleg več kombinacij kvarteta brez akordov nastopa tudi 26-članski godalni orkester. Gre za njegov najbolj drzen podvig, pri katerem na svojem lastnem glasbenem platnu komponira, orkestrira in nastopa.

 

Uradna spletna stran

Informazioni e contatto

 

Barbara Poša Belingar

Pubbliche relazioni, referente e
coordinatrice del programma

 

T: +386 5 335 40 13
E: pr@kulturnidom-ng.si

 

Entrata libera. In caso di maltempo, il concerto si terrà nella Sala Grande del Centro Culturale di Nova Gorica.

Il progetto è reso possibile da

Media sponsors

ALL TOGETHER NOW | Concerto di chiusura dei partecipanti e professori della scuola estiva di sassofono SAXGO24

 

Sandro Compagnon (Francia)
Xavier Larsson Paez (Spagna)
Alessandro Malagnino (Italia)
Nikita Zimin (Russia)
Jaka Kopač (Slovenia)

 

Poletno šolo saksofona tradicionalno sklenemo z zaključnim koncertom udeležencev delavnic klasičnega in jazz saksofona, s čimer ponujamo mladim saksofonistom in saksofonistkam možnost nastopa na koncertnem odru. Za marsikaterega udeleženca je to tudi prva izkušnja koncertiranja na festivalskem prizorišču, kar je v današnjih časih izrednega pomena in neprecenljive vrednosti. Pod budnim nadzorom in vodenjem mentorjev delavnic in mojstrskih tečajev se udeleženci tekom poletne šole saksofona pripravljajo na skupen nastop, zelo pogosto takrat tudi stkejo edinstvene osebne vezi, ki se nadaljujejo in poglabljajo od nižjih glasbenih šol prek konservatorija za glasbo vse do akademskih voda.

Informazioni e contatto

 

Barbara Poša Belingar

Pubbliche relazioni, referente e
coordinatrice del programma

 

T: 05 335 40 13
E: pr@kulturnidom-ng.si

 

Entrata libera. In caso di maltempo, il concerto si terrà nella Sala Grande del Centro Culturale di Nova Gorica.

Il progetto è reso possibile da

Media sponsors

Potrebbe piacerti anche…

Oskar Laznik (SI), sassofono contralto

Matej Grahek (SI), flauto

Tadej Horvat (SI), pianoforte

 

PROGRAMMA

 

Maurice Ravel: Sonatine en trio
I. Modéré

II. Mouvement de menuet

III. Animé

 

Fernande Decruck: Sonata en Mi#
I. Très modéré, expressif

II. Andante

III. Fileuse

IV. Nocturne et Final

 

Peter Šavli: Zeppelin 2

 

Anže Rozman: Groza (Evil)

 

Russell Peterson: Trio #1
I. Andante/Moderato

II. Adagio/Andante

III. Allegro

 


 

Oskar Laznik (*1987) je z igranjem saksofona začel leta 1996 v glasbeni šoli Hrastnik pri prof. Vanju Tomcu. Med letoma 2002 in 2006 je obiskoval Srednjo glasbeno in baletno šolo v Ljubljani, kjer je uspešno maturiral v razredu prof. Dejana Prešička. Šolanje je nadaljeval v razredu prof. Matjaža Drevenška na Akademiji za glasbo v Ljubljani, kjer je s posebno pohvalo diplomiral leta 2010. Leta 2012 pa je zaključil podiplomski študij na Visoki šoli za glasbo in ples v Kölnu pri prof. Daniel Gauthieru. Oskar je zmagovalec številnih tekmovanj: Državno tekmovanje mladih glasbenikov Republike Slovenije (2004), Mednarodno tekmovanje mladih saksofonistov v Novi Gorici (2003, 2007), Evropsko tekmovanje mladih saksofonistov Gap, Francija (2003, 2005), in finalist tekmovanja Hülsta Woodwinds v Münstru, Nemčija. Leta 2006 je prejel Škerjančevo nagrado Srednje glasbene in baletne šole Ljubljana za izjemne zasluge pri umetniškem uveljavljanju šole, leta 2008 pa Prešernovo nagrado Akademije za glasbo Ljubljana za izvedbo Koncerta Lars-Erika Larssona s simfoničnim orkestrom SNG opera in balet Ljubljana. Njegov repertoar zajema tako standardna dela za saksofon, kot tudi transkripcije del iz obdobij baroka, klasicizma in romantike. Kot solist in komorni glasbenik je nastopil na mnogih festivalih (Festival Ljubljana, Mednarodni bienale sodobne glasbe Koper, Festival Slowind, Two days & two nights of new music Odessa, Festival Lent, Festival Echos, World music days), in v številnih državah (Srbija, Nemčija, Avstrija, Francija, Latvija, Ukrajina, Italija, ZDA) ter dvoranah (Gasteig München, Kennedy Center Washington). Leta 2016 je s tolkalcem Simonom Klavžarjem izdal zgoščenko Saxala z deli za saksofon in tolkala slovenskih komponistov, leta 2019 pa pri založbi MDG Detmold zgoščenko Légende s pianistom Tadejem Horvatom. Veliko pozornosti posveča tudi sodelovanju s skladatelji in širjenju repertoarja za saksofon. Nova dela so mu tako posvetili skladatelji, kot so Peter Šavli, Nina Šenk, Uroš Rojko, Matej Bonin… Od septembra 2012 je profesor saksofona in komorne glasbe na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana. Vodi tudi mojstrske tečaje na razližnih univerzah (Hartt School of Music Hartford, Hochschule für Musik und Theater München).

 

Matej Grahek (1974, Trbovlje) je od leta 1997 solo flavtist Slovenske filharmonije. Na Konservatoriju za glasbo Ljubljana je profesor od leta 1999, leto dni pozneje je postal docent tudi na Akademiji za glasbo v Ljubljani, od leta 2022 je tam redni profesor. Dodiplomski in podiplomski študij je končal na ljubljanski Akademiji za glasbo v razredu profesorja Fedje Rupla, dve leti se je izpopolnjeval tudi na salzburškem Mozarteumu v razredu svetovno priznane flavtistke Irene Grafenauer. Do sedaj je kot solo flavtist orkestra Slovenske filharmonije igral pod taktirko svetovno priznanih dirigentov kot so: Carlos Kleiber, Riccardo Muti, Sir Neville Marriner, Serge Baudo, Charles Dutoit idr. Solistično nastopa z orkestrom Slovenske filharmonije in drugimi orkestri, veliko pozornosti namenja tudi jazzu s solo projekti z Big Bandom RTV Slovenija in je soustanovitelj pihalnega kvinteta Artvento. V zadnjem obdobju je z orkestrom Slovenske filharmonije na abonmajski ciklih izvedel koncerta Jeana Riviera ter Andrea Joliveja. Solistično in v komornih skupinah je do sedaj nastopal po Evropi na Japonskem, v Omanu, Čilu, Argentini in ZDA. Sodeloval je pri enajstih glasbenih albumih, pri petih od teh gre za Grahkove solo projekte. Leta 2000 je za zgoščenko Opus di Jazz izdano pri ZKP RTV Slovenija prejel nagrado Zlati petelin v kategoriji komorna glasba. Solistični projekt Night Birds je z Big Bandom RTV Slovenija izdal pri ZKP leta 2003. Zgoščenko s Slovensko filharmonijo (posneti so koncerti Rousea, Arnolda in Lazarja) je izdal leta 2005. Pri Društvu slovenskih skladateljev je leta 2007 izšla zgoščenka z novitetami, napisanimi za pihalni trio Slovenske filharmonije (Grahek-Kotar-Mitev). Za največjo hrvaško založbo Aquarius Records je leta 2008 izdal zgoščenko s hrvaškim kitaristom Tvrtkom Sarićem. Istega leta je izšla tudi zgoščenka pihalnega kvinteta ArtVento za nemško založbo Whoopee Records. V letu 2013 je pod okriljem založbe ZKP RTV Slovenija izdal Mozartove kvartete za flavto in godalni trio. Pod isto založbo je izdal tudi njegovo najnovejšo ploščo (2023), online album Kaleidoscope. Sodeloval je še pri avtorskih zgoščenkah Iva Petriča, Vita Žuraja, Lojzeta Krajnčana ter Aleša Rendle ter pri mnogih posnetkih orkestra Slovenske filharmonije. Za hobi je Grahek ustanovil “Chicharito Jazz Quartet”, v katerem igra s prekaljenimi jazzovskimi mački kot so Jaka Pucihar, Aleš Avbelj in Aleš Rendla. V času pandemije covid 19 je napisal knjigo Dnevnik malega glasbenika na velikem oceanu, izdano pri založbi Primus, kjer opisuje svoje jadranje čez Atlantik v letu 2019.

 

Pianist Tadej Horvat je leta 2005 z odliko diplomiral na ljubljanski Akademiji za glasbo v razredu prof. Dubravke Tomšič Srebotnjak ter junija 2007 zaključil specialistični študij v razredu prof. Aleksandra Madžarja v Bernu. Za dosežene študijske uspehe je prejel Škerjančevo in dve Prešernovi nagradi. Je prejemnik zlatih plaket, nagrad ter posebnih priznanj na državnih in mednarodnih tekmovanjih. Kot solist je nastopil s slovenskimi in tujimi orkestri, s katerimi je izvedel različne klavirske koncerte (Mendelssohn, Rachmaninov, Beethoven, Osredkar, Adamič). Na 32. mednarodni konferenci EPTA je izvedel solistični recital v okviru projekta »Mednarodni Pianissimo«. Februarja 2013 je v okviru abonmajskega koncerta »Noč klavirjev« v Gallusovi dvorani Cankarjevega doma s simfoničnim orkestrom RTV Slovenija izvedel Lisztov klavirski koncert. Julija 2014 je na povabilo slovenske ambasade s flavtistom Matejem Grahkom koncertiral v znamenitem Kennedy Centru v Washingtonu. Bil je dirigent revijskega orkestra Divertimento, s katerim je poustvarjal zabavno in filmsko glasbo ter zanj ustvaril nekaj avtorskih del in priredb. V zadnjih letih sodeluje z uveljavljenimi slovenskimi glasbeniki na najpomembnejših dogodkih in prireditvah po Sloveniji in tujini. Kot korepetitor na tekmovanjih prejema številne posebne nagrade za zgledno umetniško sodelovanje. Od leta 2015 vodi klavirski seminar v okviru poletne šole »Arsensei«. Zaposlen je kot korepetitor in profesor klavirja na Konservatoriju za glasbo in balet v Ljubljani ter sodeluje z Akademijo za glasbo kot strokovni sodelavec.

Informazioni e contatto

 

Barbara Poša Belingar

Pubbliche relazioni, referente e
coordinatrice del programma

 

T: +386 5 335 40 13
E: pr@kulturnidom-ng.si

 

Entrata libera. In caso di maltempo, il concerto si terrà nella Sala Grande del Centro Culturale di Nova Gorica.

Il progetto è reso possibile da

Media sponsors

Nikita Zimin (RUS), sassofono contralto

Sandro Compagnon (F), sassofono soprano

Sae Lee (JPN/SI), pianoforte

 

PROGRAMMA

 

Nikita Zimin, sassofono contralto
Sae Lee, pianoforte
César Franck: Sonata v A-duru

 

Sandro Compagnon, sassofono soprano
Sae Lee, pianoforte
Vincent David: Flots
Henri Dutilleux: Sonatina
Vincent David: L’éveil de la toupie

 


 

Nikita Zimin je eden najprepoznavnejših predstavnikov ruske klasične šole saksofona. Diplomiral je na ruski Akademiji za glasbo Gnesin, v razredu profesorice Margarite Šapošnikove, sicer tudi ustanoviteljice ruske klasične šole saksofona. Zaključil je tudi magistrski študij na pariškem nacionalnem konservatoriju v razredu profesorja Clauda Delangla. Koncertira in vodi mojstrske tečaje v Rusiji in tujini (Švica, Francija, Nemčija, Španija, ZDA, Koreja, Azerbajdžan, Kazahstan). Bil je štipendist Fundacije Mstislava Rastropoviča, Fundacije “Ruska uprizoritvena umetnost”, predsednika Ruske federacije in francoske vlade. Na področju orkestrerskega ustvarjanja lahko omenimo sodelovanja z velikani, kot so Simfonični orkester Volgograd, Državni simfonični orkester iz Sankt Peterburga, Državni simfonični orkester Udmurt, Meklenburški državni zbor, Severozahodna nemška filharmonija in drugi. Njegov repertoar obsega skladbe različnih slogov in obdobij svetovnih skladateljev, kot so Bach, Teleman, Donizetti, Paganini, Dubois, Rivčun, Glazunov, Rahmaninov, Creston, Iber, Milhaud, Piazzola, Denisov, Šostakovič, Hačaturjan, Tomasi, Debussy, Lauba, Tanada, Gershwin, Franc, Shmitt, Larsson, Swerts, Soge. Zimin je zmagovalec več kot 18 državnih in mednarodnih tekmovanj. Trikratni zmagovalec Delphic Games/Delfskih iger (Astana, Kazahstan – 2006, Novosibirsk – 2008, Samara – 2009), zmagal je tudi na najprestižnejšem mednarodnem tekmovanju Adolph Sax (Dinant, Belgija, 2014), kjer je leta 2010 osvojil tudi 2. nagrado in posebno nagrado za najboljšo interpretacijo obvezne skladbe v finalu. Bil je prvi tudi na prvem mednarodnem tekmovanju Glas saksofona v sodobnem svetu (Moskva, Rusija, 2011). Med njegovimi številnimi prejetimi nagradami izstopajo diploma “Golden Talent – 2008-2009” za najboljšega glasbenika leta fundacije Russian Performing Art, Zahvala guvernerja moskovske regije B. V. Gromova za zmage na vseruskih tekmovanjih, diploma zmagovalca foruma “Breakthrough” – 2009, diploma Laureata za nadarjene mlade glasbenike, ustanovljena s predsedniškim odlokom ter diploma “Najboljši študent Gnesinove akademije za glasbo – 2010”. Nikita Zimin je ambasador podjetja Henri SELMER.

 

Sandro Compagnon, rojen leta 1996 v Nici, je začel igrati saksofon pri 6 letih, njegov oče pa je bil njegov prvi učitelj. Dve leti kasneje je začel s šolanjem na regionalnem konservatoriju v Annecyju. Leta  2013 se je pridružil razredu prof. Jean-Denis Michata na regionalnem konservatoriju v Lyonu. V svoji karieri je imel Sandro priložnost nastopati na prestižnih prizoriščih in festivalih v Franciji in tujini – Philharmonie de Paris, Salle Cortot v Parizu, Wigmore Hall v Londonu, Festival Radio-France v Montpellieru, Izumi Hall v Osaki, Topan Hall v Tokiu, Folles Journes de Nantes, Maison de la radio v Parizu. Kot solist je nastopil z orkestrom Republikanske garde. Redno igra s pianistom Gaspardom Dehaenom. Skupaj sta nastopila na prestižnem festivalu Printemps des Arts v Monte-Carlu. Prav tako Sandro Compagnon že nekaj let tesno sodeluje s skladateljem Brunom Mantovanijem. V pariški Scali je premierno izvedel različico za sopranski saksofon njegove skladbe za solo flavto »Früh« in nedavno posnel svojo prvo solo ploščo posvečeno prav skladateljevi glasbi. Violinist David Grimal ga je povabil v svoj koncertni cikel »l’Autre Saison«,  na katerem se je predstavil skupaj z  Ismaëlom Margainamom, Félicieno Bruto, Ambroisine Bré in Julesom Dussapom. Magistriral je iz saksofona in komorne glasbe na CNSMDP v razredih prof. Clauda Delangla in prof. Michela Moraguèsa. Leta 2017 je osvojil 1. nagrado na mednarodnem tekmovanju komorne glasbe v Osaki, novembra 2019 3. nagrado na mednarodnem tekmovanju Adolphe Sax v Dinantu v Belgiji in oktobra 2021 1. nagrado na mednarodnem tekmovanju Thomas Kuti v Solunu. Sandro je od maja 2021 tudi nagrajenec fundacije Banque Populaire.

 

Sae Lee je po študiju na Šoli za glasbo Toho Gakuen v Tokiu z odliko diplomirala iz klavirja in komorne glasbe na Pariškem konservatoriju pri Michelu Beroffu in Ericu Le Sageu. Je prvonagrajenka več tekmovanj, med njimi mednarodnih klavirskih tekmovanj Città di Padova in Albert Roussel ter tekmovanj komorne glasbe Fnapec, Carlo Soliva in Cidade de Alcobaça. Nastopila je na priznanem pariškem festivalu Piano à Enghien, na mednarodni konferenci Nevada-Semipalatinsk pod pokroviteljstvom kazahstanske vlade in UNESCA ter v televizijskem programu japonske nacionalne televizije NHK Classic Club. Kot solistka je koncertirala s Sofijsko in Plevensko filharmonijo, Filharmoničnim orkestrom Kansai, in Orkestrom Slovenske filharmonije, s katerim je izvedla Simfonijo Turangalîla O. Messiaena. Umetniško sodeluje z baletnimi plesalci svetovnega slovesa, kot so Aurélie Dupont (direktorica Baleta Pariške nacionalne opere) in Kevin O’Hare (direktor londonskega Kraljevega baleta). Zaposlena je na Akademiji za glasbo Univerze v Ljubljani. “Sae Lee je ena najbolj iskanih kolaborativnih pianistk svoje generacije. Njena sposobnost subtilne interakcije z glasbeniki, izjemno obvladovanje instrumenta in vrhunski umetniški nivo začarata občinstvo” (časopis Mainichi).

Informazioni e contatto

 

Barbara Poša Belingar

Pubbliche relazioni, referente e
coordinatrice del programma

 

T: +386 5 335 40 13
E: pr@kulturnidom-ng.si

 

Entrata libera. In caso di maltempo, il concerto si terrà nella Sala Grande del Centro Culturale di Nova Gorica.

 

Il progetto è reso possibile da

Media sponsors

Alessandro Malagnino (I), sassofono soprano e contralto

Xavier Larsson (SP), sassofono contralto

Sae Lee (JPN/SI), pianoforte

 

 

PROGRAMMA

 

Alessandro Malagnino, sassofono soprano e contralto

Sae Lee, pianoforte

Claude Debussy: Prélude à l’aprés-midi d’un faune
Alfred Desenclos: Prélude, Cadence et Finale
Vincent David: Rhizome 

 

Xavier Larsson, sassofono contralto
Sae Lee, pianoforte

Kenichi Ikuno Sekiguchi: Partita
Paul Hindemith: Sonata za violo in klavir, op. 11,  št. .4
Matthias Krüger: Fuckin´ A!

 


 

Alessandro Malagnino je najprej študiral na konservatoriju “Tito Schipa” v Ceglie Messapica pri prof. Alessandru Trianniju, kjer je magistriral iz saksofona z oceno “110/110 con lode e menzione d’onore”, tudi po zaslugi dragocenih nasvetov prof. Juana Jimeneza Albe, ki ga je močno zaznamoval tekom enoletne specializacije na konservatoriju Manuel Castillo v Sevilli. Nato je svoje znanje izpopolnjeval v Franciji na Regionalnem konservatoriju v Versaillesu pri prof. Vincentu Davidu in njegovem asistentu Nicolasu Arsenijeviću. Sledila je tudi specializacija na Državnem konservatoriju za glasbo in ples v Parizu v razredu prof. Clauda Delangla, kjer je leta 2022 prejel nagrado za 2. višji cikel z oceno “zelo dobro soglasno s čestitkami žirije”. Alessandro je nagrajenec več mednarodnih tekmovanj, kot so prestižno mednarodno tekmovanje Adolphe Sax (Dinant, Belgija), na katerem je osvojil drugo mesto, tekmovanje Andorra Sax Fest, tekmovanje Adolphe Sax (Hay-Les-Roses, Francija), 3. mednarodno tekmovanje saksofonistov Exigentia (Valmontone, Italija), tekmovanje Marco Fiorindo (Nichelino, Italija), tekmovanje “France Music Competition 3rd edition” in druga. Nastopa kot solist in član komornih sestavov, kot je Ensemble Next du 3e cycle pri CNSMDP. Sodeloval je z različnimi orkestri, kot so pihalni orkester Jonico salentina, Orchestre National D’île-de-France in orkester ICO “Tito Schipa” iz Lecceja. Pogosto poučuje na mojstrskih tečajih doma in v tujini, ki jih organizirajo XXVII. mednarodni saksofonski oder (Fermo, Italija), Conservatorio di musica Pietro Mascagni (Livorno, Italija), Hercegnovi (Črna gora), akademija Amici della Musica (Acri, Italija), Masterclass Exigentia in drugi.

 

Xavier Larsson, rojen leta 1991, je svojo glasbeno pot začel v Ciutadella de Menorca, kjer je sprva študiral violino in saksofon. Svoje izobraževanje je nadaljeval pri prof. Albertu Juliànu na konservatoriju v Liceu, kjer je diplomiral s posebno pohvalo. Glasbeno izobraževanje je zaključil na Hochschule für Musik und Tanz Köln pri prof. Daniel Gauthierju v smeri ”Konzertexamen”, prav tako je magistriral iz sodobne glasbe pri prof. Davidu Smeyersu. Kot solist je nastopal na prestižnih prizoriščih po vsem svetu, med drugim v Philharmonie Köln, Elbphilharmonie v Hamburgu, Frankfurtski Alte Oper, Dunajskem Musikvereinu, Palau de la Música Catalana, Auditorio Nacional de Madrid in Chicago Cultural Center. Sodeloval je z dirigenti kot so Ingo Metzmacher, Francesc Prat, Stefan Blunier, Paul Mann, Mario Kiosk in Vanich Potavanich. Larssonovi solistični nastopi so mu prinesli prve nagrade na različnih državnih in mednarodnih tekmovanjih, vključno z mednarodnim festivalom Classic Winds 2016 v Nemčiji, SaxoVoce 2016 v Franciji, Intermusica 2014 v Avstriji, Michal Spisak 2014 na Poljskem, Mednarodno tekmovanje saksofonistov Lodž 2012 na Poljskem in tekmovanje Permanente Jóvenes Intérpretes Juventudes Musicales 2009 v Španiji. Njegovi komorni dosežki vključujejo prve nagrade na festivalu August Everding Musikwettbewerb 2021 v Nemčiji, 20. mednarodno tekmovanje komorne glasbe v Illzach, Francija (2017), Felix Mendelssohn-Bartholdy Hochschulwettbewerb 2014 in Karlsruher Wettbewerb für die Interpretation Neue Musik 2014 v Nemčiji, kot tudi Coop Musik Award leta 2014 v Italiji. Bil je štipendist številnih fundacij: Aleksandra von Humboldta (štipendija Hezekiaha Wardwella), Música Ferrer-Salat, Agustí Pedro i Pons, Märkische Kulturstiftung v Lüdenscheidu in štipendist Alfreda Toepferja v Hamburgu. Xavier Larsson je član kvarteta Fukio in tria SpiegelBild. Kot violinist sodeluje pri različnih projektih s Komornim orkestrom OCIM. Poleg tega je dirigiral ansamblu saksofonov Fundació Conservatori Liceu od 2016 do 2023. Njegovi posnetki na zgoščenkah v produkciji Columna Música in Ars Produktion so skladbe umetnikov, kot so Georg Friedrich Haas, Caroline Shaw, Fabien Lévy, Robin Hofmann, Bruno Mantovani in Edison Denisov. S kvartetom Fukio so bili za svoj album Transcend nominirani v različnih kategorijah za nagrado Opus Klassik 2023. Trenutno je Xavier Larsson učitelj na Hochschule für Musik Hanns Eisler Berlin in Hochschule für Musik und Tanz Köln.

 

Sae Lee je po študiju na Šoli za glasbo Toho Gakuen v Tokiu z odliko diplomirala iz klavirja in komorne glasbe na Pariškem konservatoriju pri Michelu Beroffu in Ericu Le Sageu. Je prvonagrajenka več tekmovanj, med njimi mednarodnih klavirskih tekmovanj Città di Padova in Albert Roussel ter tekmovanj komorne glasbe Fnapec, Carlo Soliva in Cidade de Alcobaça. Nastopila je na priznanem pariškem festivalu Piano à Enghien, na mednarodni konferenci Nevada-Semipalatinsk pod pokroviteljstvom kazahstanske vlade in UNESCA ter v televizijskem programu japonske nacionalne televizije NHK Classic Club. Kot solistka je koncertirala s Sofijsko in Plevensko filharmonijo, Filharmoničnim orkestrom Kansai, in Orkestrom Slovenske filharmonije, s katerim je izvedla Simfonijo Turangalîla O. Messiaena. Umetniško sodeluje z baletnimi plesalci svetovnega slovesa, kot so Aurélie Dupont (direktorica Baleta Pariške nacionalne opere) in Kevin O’Hare (direktor londonskega Kraljevega baleta). Zaposlena je na Akademiji za glasbo Univerze v Ljubljani. “Sae Lee je ena najbolj iskanih kolaborativnih pianistk svoje generacije. Njena sposobnost subtilne interakcije z glasbeniki, izjemno obvladovanje instrumenta in vrhunski umetniški nivo začarata občinstvo” (časopis Mainichi).

Informazioni e contatto

 

Barbara Poša Belingar

Pubbliche relazioni, referente e
coordinatrice del programma

 

T: +386 5 335 40 13
E: pr@kulturnidom-ng.si

 

Entrata libera. In caso di maltempo, il concerto si terrà nella Sala Grande del Centro Culturale di Nova Gorica.

Il progetto è reso possibile da

Media sponsors

Skip to content