IZBRANI SAMOSPEVI PRIMORSKIH SKLADATELJEV
IZBRANI SAMOSPEVI PRIMORSKIH SKLADATELJEV
IZBRANI SAMOSPEVI PRIMORSKIH SKLADATELJEV
Marjetka Luznik Brezavšček, sopran
Nada Tavčar, mezzosopran
Jan Veljak, bariton
Karin Luin, klavir
Sopranistka Marjetka Luznik se je po končani srednji glasbeni in baletni šoli iz flavte vpisala na teološko fakulteto in se vzporedno šolala tudi na področju petja. Leta 2007 je z recitalom zaključila šolanje na glasbeni šoli Tolmin v razredu prof. Majde Luznik, po končanem študiju Teologije leta 2010 pa se je vpisala na študij pevske pedagogike ter koncertnega petja na deželni konservatorij v Celovcu, kjer je obe študijski smeri zaključila z odliko leta 2015. Skozi celotno šolanje koncertira kot solistka ter sodeluje v različnih glasbenih sestavih. Redno se udeležuje tudi mojstrskih tečajev priznanih pevskih pedagogov, kot so Krassimira Stoyanova, Bernarda Fink, Angelika Kirchschlager, Barbara Jernejčič Fürst, Regine Hangler, Gerd Türk, Francka Šenk in Silvia Biferale. Od leta 2015 je zaposlena kot pevska pedagoginja na Glasbeni šoli Nova Gorica. Junija leta 2017 je z odliko zaključila drugostopenjski študij koncertnega petja na Celovškem konservatoriju za glasbo v razredu prof. Francke Šenk. Od leta 2020 je vodja pevskega terceta Le Dive, s katerimi je izvedla 5 celovečernih poletnih koncertov, 3 sakralne koncerte ter gostovala dvakrat na Češkem ter v Makedoniji.
Mezzosopranistka Nada Tavčar je začela svojo pevsko pot v svoji rojstni vasi Devin v otroškem zboru Ladjica, nato pa je več let pela v dekliški vokalni skupini Bodeča Neža pod taktirko zborovodje Mateje Černic. Od leta 2014 do leta 2022 je študirala solopetje na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana pri prof. Tatjani Vasle. Leta 2017 so jo prvič sprejeli v Državni italijanski zbor mladih (Coro giovanile italiano), leta 2019 pa so jo tam ponovno izbrali za novo triletje. Na pobudo DPZ Igo Gruden in dirigenta Mirka Ferlana je sodelovala pri snemanju CD-ja angleške romantike “The Fairy Way”, sodelovala je tudi z orkestrom Amadeus Adriatic Orchestra pri dveh produkcijah “La memoria di Medea” in “Stabat mater: storia di una madre” (Pergolesi). Leta 2019 je na TEMSIG-u osvojila zlato priznanje, marca 2022 na istem tekmovanju tudi prvo nagrado v svoji kategoriji. Poleg gojenja pevskega talenta je leta 2021 diplomirala na Medicinski fakulteti v Ljubljani in trenutno opravlja specializacijo iz pediatrije.
Baritonist Jan Veljak je z odliko zaključil magisterij na »Missouri State University« (ZDA), v razredu prof. dr. Chrisa Thompsona, kjer je po diplomi na Akademiji za glasbo Univerze v Ljubljani (v razredu prof. Pie Brodnik) nadaljeval študij petja. Pred tem se je šolal pri prof. Editi Garčević Koželj. Za seboj ima nastope v glavnih vlogah številnih priznanih oper. Sodeloval je tudi v opernem programu »Menotti Shrem« v Dolini Napa (Kalifornija, ZDA), kjer se je udeležil mojstrskega tečaja mezzosopranistke Susanne Mentzer. Na tekmovanjih v Sloveniji je prejel več srebrnih in zlatih medalj, pohvali pa se lahko tudi z osvojenimi prvimi mesti na tekmovanjih v ZDA in Londonu. Izbran je bil tudi za petje na mojstrskem tečaju baritonista Michaela Spyresa, prejemnika mednarodnih opernih nagrad. Zmaga na tekmovanju za koncerte/arije »Missouri State University« mu je omogočila nastop z orkestrom (marec 2024). Junija 2024 je nastopil na mojstrskem tečaju mednarodne operne zvezde, tenorista Lawrencea Brownleeja, na eni od največjih pevskih konvencij na svetu: »National Association of Teachers of Singing« v Knoxvillu, Tennessee (ZDA).
Pianistka Karin Luin je svojo glasbeno pot začela v Glasbeni šoli Sežana. Z osmimi leti se je začela učiti violino, z enajstimi pa še klavir v razredu prof. Tamare Ražem Locatelli. Na Umetniško gimnazijo v Kopru je bila sprejeta kot violinistka, zaključila pa jo je s klavirjem pri prof. Aleksandri Češnjevar Glavina. Z odliko je zaključila študij klavirja na Akademiji za glasbo v Ljubljani, pod vodstvom prof. doc. Zoltana Petra (2022). Poleg samostojnih klavirskih recitalov je nastopila v okviru klavirskih dni EPTA (2019, 2021, 2022). V času študija se je izpopolnjevala v interpretaciji samospevov pri gostujočem profesorju Hansu Adolfsenu z Umetniške akademije iz Züricha. Redno spremlja solopevce in igra v različnih komornih sestavih. Na tekmovanju mladih violinistov Leon Pfeifer (2022) je prejela posebno nagrado žirije za klavirsko spremljavo, na državnem tekmovanju TEMSIG (2024, 2025) pa tri posebna priznanja korepetitorki za zgledno sodelovanje s tekmovalcem in umetniško podporo v posamezni kategoriji. Trenutno študira orkestrsko dirigiranje na tržaškem Konservatoriju Tartini, pri prof. Marcu Angiusu ter je zaposlena kot učiteljica klavirja in korepetitorka na Glasbeni šoli Nova Gorica.
Spored:
Pavle Merkù (1927—2014): Veter, veter, deklica (S. Kosovel)
Rado Simoniti (1914—1981): Večerni hlad (S. Kosovel)
Nada Tavčar, mezzosopran
Rado Simoniti: Ko mislim nate (I. Minatti)
Marjetka Luznik Brezavšček, sopran
Rado Simoniti: Romanca (S. Kosovel)
Jan Veljak, bariton
Rado Simoniti: Preveč je sreče (K. D. Kajuh)
Marjetka Luznik Brezavšček, sopran
Rado Simoniti: Melanholija (S. Kosovel)
Pavle Merkù: Kadar gre romar (S. Kosovel)
Jan Veljak, bariton
Pavle Merkù: Balada (S. Kosovel)
Nada Tavčar, mezzosopran
Rado Simoniti: Samo en cvet (K. D. Kajuh)
Rado Simoniti: Bosa pojdiva… (K. D. Kajuh)
Rado Simoniti: Še veš… (K. D. Kajuh)
Marjetka Luznik Brezavšček, sopran
Rado Simoniti: Vem, dekle (K. D. Kajuh)
Matej Kastelic (1994): Nekje ob Soči 1916 (Irena P. Beguš)
Nada Tavčar, mezzosopran
Fran Gerbič (1840—1917): Akord v molu (V. Levstik)
Marjetka Luznik Brezavšček, sopran
Fran Gerbič: Pojdem na prejo (O. Župančič)
Hrabroslav Volarič (1863—1895): Ne žaluj (J. Freuensfeld)
Hrabroslav Volarič: Oj rožmarin (A. Pin.)
Jan Veljak, bariton
Fran Gerbič: V noči (I. Resman)
Marjetka Luznik Brezavšček, sopran
Jan Veljak, bariton
Rado Simoniti: Ples v rdečem (S. Kosovel)
Nada Tavčar, mezzosopran
Vstop prost
Kontakt in informacije
T: 05 335 40 13
E: pr@kulturnidom-ng.si