Kulturni dom Nova Gorica, Bevkov trg 4, SI-5000 Nova Gorica

T: + 386 5 335 40 10

Group 10708
Filmska sezona 2023/24

 

Dokumentarni film o 40 letni glasbeni poti Mirana Rudana, ki gledalcem ponuja vpogled v pestro karierno in življenjsko pot glasbenika, ki je nedvomno zaznamoval slovensko sceno.

 

Amen (Slovenija, 2024)

 

Režija in scenarij: Bojan Kodelja
Asistent režije: Matej Pavletič
Avtorji besedil: Miran Rudan, Bojan Kodelja, Ana Geršak
Glasba: Bor Zuljan
Grafika: Matjaž Bizjak
Snemalci: Aljaž Novak, Matej Lozar, Nik Gradišnik, Nejc Laščak, Alan Goljevšček, Tine Lenart
Animacija: Žiga Stupica
Montaža: IMC film
Produkcija: IMC film
Sodelujoči: Aco Razbornik, Alenka Rebula, Alfi Nipič, Andrej Karoli, Bogdan Šinigoj, Bor Zuljan, Dean Windisch, Krešimir Tomec, Marko, Vuksanović, Martin Štibernik, Matej Pavletič, Matjaž Švagan, Matjaž Vlašič, Miki Šarac, Mirko Vuksanović, Miro Čekeliš, Slavica Rudan, Stojan Auer, Tomaž Zajšek, Tomislav Mirković, Tone Košmrlj, Vili Resnik
Žanr: dokumentarni

 

Zgodba
V filmu Miran povezuje svoje 40-letno glasbeno življenje v zgodbo, medtem, ko čez celoten film podajajo svoj pogled na ustvarjanje in življenje njegovi glasbeni prijatelji in tisti, ki so bili in še vedno so vpeti v njegovo življenje od začetkov iz leta 1984, ko je bil pri skupini Nuclear 003, Moulin Rouge, Rendez Vous, Pop design do aktualne skupine Miran Rudan inDESIGN. Nanizani so uspehi in neuspehi, vzponi in padci, sreča in žalost… ki so ga utrdili in izoblikovali v osebo kakšna je sedaj.

 

Organizator: Miran Rudan, IMC Film Production in Kulturni dom Nova Gorica

 

Vstopnina: Brezplačne vstopnice

 

Vstopnice lahko dobite na blagajni Kulturnega doma Nova Gorica.

Mogoče vas zanima tudi …

Teden evropskega filma

 

Svetlejša prihodnost (Il sol dell’avvenire, Italija, Francija, 2023, 95 min.)

 

Lahkoten – čeprav neizogibno grenko-sladek – je nov film italijanskega mojstra Nannija Morettija, ki kakor v svojih najpomembnejših filmih tudi tokrat igra različico sebe kot režiserja, ki se mukoma trudi posneti svoj najnovejši film.

 

Režija: Nanni Moretti
Scenarij: Francesca Marciano, Nanni Moretti, Federica Pontremoli, Valia Santella
Fotografija: Michele D’Attanasio
Glasba: Franco Piersanti
Igrajo: Nanni Moretti (Giovanni), Margherita Buy (Paola), Silvio Orlando (Ennio), Barbora Bobulova (Vera), Mathieu Amalric (Pierre Cambou), Valentina Romani (Emma), Flavio Furno (Edoardo), Zsolt Anger (direktor cirkusa), Jerzy Stuhr (poljski veleposlanik), Teco Celio (psihoanalitik), Giuseppe Scoditti (mladi režiser)
Producent: Fandango & Sacher film & Le Pacte
Festivali: Liffe
Distribucija: Fivia – Vojnik
Žanr: komična drama

 

Zgodba
Giovanni je uveljavljen italijanski filmski režiser, ki se pripravlja na snemanje novega filma. Celovečerec bo prikazoval poti madžarskega potujočega cirkusa na gostovanju v Rimu v dneh, ko je Sovjetska zveza vdrla v Budimpešto. Filmski projekt je že na začetku ogrožen, saj se Giovanni spopada z vrsto kriznih okoliščin. Le redkokdo v filmski ekipi je navdušen nad projektom, producent je na robu bankrota, poleg tega pa režiserja po štiridesetih letih zakona zapusti še žena. Giovanni bo moral povsem na novo premisliti svoj pogled na svet, če bo hotel svoje sopotnike peljati bleščeči prihodnosti naproti.

 

 

Izjava avtorja
“Giovanni snema film, umeščen v leto 1956, v sovjetsko invazijo na Madžarsko. Trdno verjame v projekt: prepričan je, da je treba povedati zgodbo o tedanji italijanski komunistični partiji in kako je zamudila priložnost za odcepitev od Sovjetske zveze, možnost za neodvisno pot. Toda danes se teh dogodkov nihče ne spominja več, svet se je spremenil in z njim metode snemanja filmov. Medtem ko je Giovanni prepričan, da ustvarja politični film, njegova igralka verjame nasprotno: po njenem Giovanni snema ljubezenski film, vendar se tega ne zaveda. Morda ima navsezadnje prav.”
Nanni Moretti

Cena vstopnice
Redna: 5,5 €
Znižana*: 4,5 €
*otroci, dijaki in študentje

 

 

Kontakt in informacije
T: 05 335 40 15
E: mestnagalerija@kulturnidom-ng.si

 

 

Vstopnice lahko kupite na blagajni Kulturnega doma Nova Gorica ali preko spletne prodaje.

Mogoče vas zanima tudi …

Teden evropskega filma

 

Ingeborg Bachmann: potovanje v puščavo (Ingeborg Bachmann – Reise in die Wüste, Švica, Avstrija, Luksemburg, Nemčija, 2023, 111 min.)

 

Film o burnem razmerju med Ingeborg Bachmann, eno največjih nemško pišočih pesnic 20. stoletja, in slavnim dramatikom Maxom Frischem; zgodba o ženski in njeni neustavljivi želji po svobodi – tako v karieri kot v ljubezni.

 

Režija in scenarij: Margarethe von Trotta
Fotografija: Martin Gschlacht
Montaža: Hansjörg Weißbrich
Glasba: André Mergenthaler
Zvok: Patrick Storck
Igrajo: Vicky Krieps, Ronald Zehrfeld, Tobias Resch, Basil Eidenbenz
Festivali, nagrade: Berlinale; São Paulo; Talin; Zürich; Hongkong; Palić; Trst
Distribucija: Demiurg
Žanr: biografski film

 

Zgodba
Ona je Avstrijka, on Švicar; ona je pesnica, on dramatik; ona brezkompromisna, toda ranljiva; on drzen, a nekoliko konservativen. Ko se Ingeborg Bachmann in Max Frisch poleti leta 1958 prvič srečata v Parizu, sta oba že mednarodni zvezdi literarnega sveta. Naslednja štiri leta preživita v strastnem, a odprtem razmerju med njegovim rojstnim Zürichom in njenim ljubljenim Rimom. Toda harmonijo vse bolj načenjajo poklicna in osebna trenja …

 

 

Komentar
»Ime Ingeborg Bachmann morda ni znano mnogim zunaj nemško govorečega sveta, toda veteranska režiserka Margarethe von Trotta prikaže pesničine /…/ življenjske, ljubezenske in umetniške preizkušnje na tako prepričljivo intimen način, da je vseeno, ali smo že slišali zanjo ali ne. Pomembno je le, da jo takoj prepoznamo kot žensko izjemnih talentov, briljantno žensko, ki pod vplivom gospodovalnega moškega očitno sodeluje pri lastnem uničenju. Z drugimi besedami: ena najstarejših zgodb na svetu, ki jo obudita k življenju energični nastop Vicky Krieps in ekstravagantna, operatična in ravno tako energična režija Margarethe von Trotta. /…/ Režiserki pri osemdesetih ne manjka drznosti.«
Stephanie Bunbury, Deadline

Cena vstopnice
Redna: 5,5 €
Znižana*: 4,5 €
*otroci, dijaki in študentje

 

 

Kontakt in informacije
T: 05 335 40 15
E: mestnagalerija@kulturnidom-ng.si

 

 

Vstopnice lahko kupite na blagajni Kulturnega doma Nova Gorica ali preko spletne prodaje.

Mogoče vas zanima tudi …

Teden evropskega filma / Filmski vrtiljak 2023/2024

 

Široko in Kraljestvo vetrov (Sirocco et le Royaume des courants d’air, Francija, Belgija, 2023, 75 min., sinh.), 6+

 

Animirana uspešnica z očarljivimi vizualijami je epska sanjska pustolovščina, ki bo celotno družino odpeljala na nepozabno potovanje.

 

Režija: Benoît Chieux
Scenarij: Alain Gagnol, Benoît Chieux
Animacija: Susanne Seidel, Maria Blowers, Diane Coat, Marie-Liesse Coumau, Sandra Gaudi, glasba Pablo Pico, zvok Gurwal Coic-Gallas, glasovi Primož Pirnat (Široko), Maja Kunšič (Karmen), Lara Wolf (Julija), Vesna Pernarčič (Selma), Iztok Lužar (lesena igračka), Borut Veselko (župan), Gašper Jarni (županov sin), Niko Novak (matičar), Maša Derganc (mama)
Producenti: Ron Dyens, Gregory Zalcman, Cilvy Aupin
Festivali, nagrade: Annecy (nagrada občinstva)
Distribucija: Animateka
Žanr: Animirana pustolovščina

 

Zgodba
Nežka, soseda štiriletne Julije in osemletne Karmen, piše otroške knjige, ki se dogajajo v domišljijskem svetu Kraljestva vetrov. Sestrici odkrijeta prehod, ki ju iz resničnosti pripelje v to skrivnostno vesolje. Tam se spremenita v mački in prebivalci kraljestva ju nasilno ločijo. Pokazati bosta morali veliko poguma in drznosti, da se spet združita. S pomočjo pevke Selme lahko navežeta stik s Širokom, gospodarjem vetrov in viharjev, ki pozna njuno pot nazaj domov. Toda o njem krožijo najstrašnejše zgodbe …

 

 

Režiser
Benoît Chieux je francoski scenarist, režiser in animator. Kot sorežiser in scenarist je sodeloval pri dveh celovečernih filmih znanega studia Folimage Mia in Migou (2008) in Teta Hilda (2013). Leta 2014 je posnel svoj prvi kratki animirani film Tiger Tied Up in One Rope, leta 2016 pa mu je sledil še Midnight’s Garden, ki je bil nominiran za nagrado cezar v kategoriji najboljši kratki animirani film.

Cena vstopnice
Redna: 5,5 €
Znižana*: 4,5 €
*otroci, dijaki in študentje

 

 

Kontakt in informacije
T: 05 335 40 15
E: mestnagalerija@kulturnidom-ng.si

 

 

Vstopnice lahko kupite na blagajni Kulturnega doma Nova Gorica ali preko spletne prodaje.

Mogoče vas zanima tudi …

Teden evropskega filma

 

Gepack (Gepack, Slovenija, 2024, 90 min.)

 

Slovenski neodvisni film, ki je nastal po scenariju in v režiji najbolj priljubljenega slovenskega uporabnika Tiktoka Žige Kukoviča oziroma Kuxale. Njegov celovečerni prvenec si je v manj kot treh tednih ogledalo več kot 33.000 gledalcev. S tem si je komedija s primesmi kriminalke in romance prislužila prvo zlato rolo, v začetku marca pa je ob mejniku 50.000 za mlade ustvarjalce sledila še druga tovrstna nagrada.

 

Režija in scenarij: Žiga Kukovič
Producenti: Žiga Kukovič, Robert Kladnik, Matic Gabriel
Glasba: Leon Firšt, Tim Žibrant
Fotografija: Matic Gabriel
Igrajo: Maks Dakskobler, Pia Skvarča, Tine Ugrin, Robert Kladnik, Jan Gerl Korenč, Matjaž Javšnik
Distribucija: Fivia – Vojnik
Žanr: komedija

 

Zgodba
V vročih poletnih dneh se po koncu izpitnega obdobja »odpičena« druščina štirih prijateljev odpravi na morje, toda eden izmed njih skrivoma tihotapi mamila. V vznemirljivi pustolovščini se običajna pot obrne na glavo, ko ugotovijo, da jih spremlja slepi potnik. Razkrije se nevarna mreža prevar in nepričakovanih zavezništev. Na površje priplavajo skrita hrepenenja in želje, junaki pa so postavljeni pred odločitve, ki bodo preizkusile njihovo prijateljstvo in zvestobo.

 

 

Zanimivosti
Navdih za film Gepack je bila resnična pot na morje, ki se je zgodila režiserju Žigi Kukoviču in glavnemu igralcu Robertu Kladniku. Tako Kukovič kot Kladnik sta sicer prepoznavna in prodorna slovenska ustvarjalca na družbenih omrežjih, ki sta skozi komične vsebine na svojih kanalih na YouTubu in TikToku nasmejala na stotisoče uporabnikov in si prislužila več milijonov všečkov.

Skupaj z ekipo sta nato pričela s snemanjem kratkih igranih filmov, ki so hitro poželi uspehe. Na filmskem maratonu MUVIT/6×60 so dvakrat zapored osvojili nagrado zlati muvit, prvič leta 2022 in nato ponovno leta 2023, ko so domov odnesli tudi nagrado občinstva.

Priporočen film za mlade 15+

 

Cena vstopnice
Redna: 5,5 €
Znižana*: 4,5 €
*otroci, dijaki in študentje

 

 

Kontakt in informacije
T: 05 335 40 15
E: mestnagalerija@kulturnidom-ng.si

 

 

Vstopnice lahko kupite na blagajni Kulturnega doma Nova Gorica ali preko spletne prodaje.

Mogoče vas zanima tudi …

Filmska sezona 2023/24

 

Daaaaaali! (Francija, 2023, 77 min.)

 

Francoski mojster absurda Quentin Dupieux se poklanja svojemu idolu v igrivi in nepredvidljivi »ne-biografiji«, ki pokaže, da je bila Dalíjeva največja umetnina njegova osebnost. To je Daaaaaalí!.

 

Režija in scenarij: Quentin Dupieux
Fotografija in montaža: Quentin Dupieux
Zvok: Guillaume Le Braz
Glasba: Thomas Bangalter
Igrajo: Anaïs Demoustier, Gilles Lellouche, Édouard Baer, Jonathan Cohen, Pio Marmaï, Didier Flamand, Romain Duris
Festivali, nagrade: Benetke; London; Viennale; FAF Beograd; Talin; Mar del Plata; Rotterdam; Liffe
Distribucija: Fivia – Vojnik
Žanr: komedija

 

Zgodba

Mlada francoska novinarka se vedno znova sestaja s Salvadorjem Dalíjem, da bi o njem posnela dokumentarni film, toda projekt kar noče steči … Magistraaaaaalen in delicioooooozen kinematografski film, ki razkrije Dalíja, kakršnega javnost še ni videla, in dokaže – če je dokaz sploh potreben –, da je Daaaaaalí po vsej verjetnosti edini umetnik na tem bednem malem planetu.

Absurden pogled na lik Salvadorja Dalija v filmu, ki privzame podobno nadrealistično obliko, kot jo poznamo iz Dalijevih slikarskih del.

 

Režiser
Quentin Dupieux, rojen leta 1974 v Parizu, je režiser in ustvarjalec elektronske glasbe. Konec devetdesetih je posnel niz oglasov za kavbojke Levi’s, skladba Flat Beat, ki jo je ustvaril za kampanjo, pa je bila v tistem času velika uspešnica. Pod umetniškim imenom Mr. Oizo je kasneje izdal še več albumov. Leta 2007 je režiral svoj celovečerni prvenec Steak, tri leta pozneje pa se je v sekcijo Teden kritike v Cannesu uvrstil z Gumo (Rubber, 2010), zgodbo o avtomobilski pnevmatiki, ki se odpravi na morilski pohod. Sledili so celovečerci Narobe svet (Wrong, 2012), Wrong Cops (2013), Réalité (2014), Au poste! (2018), Semiš jakna (Le Daim), Mandibule (Mandibules, 2020), Neverjetno, a resnično (Incroyable mais vrai, 2022) in Kajenje povzroča kašelj (Fumer fait tousser, 2022). Lani avgusta je v tekmovalnem programu festivala v Locarnu predstavil film Yannick, mesec pozneje pa so na festivalu v Benetkah prikazali pričujoči celovečerec. Slovenski gledalci smo si režiserjeve filme lahko ogledali v Liffovi sekciji Ekstravaganca, na festivalu Kurja polt in na rednem sporedu Kinodvora. Dupieux trenutno pripravlja svoj štirinajsti celovečerni film À notre beau métier, v katerem bodo nastopili Léa Seydoux, Vincent Lindon in Louis Garrel.

 

Izjava avtorja
»Pri pisanju in režiji tega poklona sem se povezal s kozmično zavestjo Salvadorja Dalíja in se pustil voditi z zaprtimi očmi. Najprej mi je mojster naročil, naj za njegov lik (preveč zapleten za enega samega človeka) angažiram več odličnih igralcev; nato sva skupaj obiskala Buñuela ter mu ukradla nekaj podob in idej; potem me je na silo odvedel v globine svojih najmračnejših misli in v svoje sanje; dokler nisem nazadnje s težavo spet prevzel nadzora nad svojim filmom in ga preprosto posnel kot ljubezensko izpoved temu človeku. Kot je rekel sam, je bila njegova osebnost verjetno njegova največja mojstrovina. Moj film skromno pripoveduje o tem. /…/ Ko sem začel sanjati o projektu, sem hitro ugotovil, da ne smem posneti filma o Dalíju, ampak z njim; da moram poiskati neko obliko svobode, ki jo v meni navdihuje njegovo delo. Nisem hotel pripovedovati o Dalíju v umetniški šoli, pojasnjevati njegovih frustracij in dvomov, snemati umetnika pri delu. To me ni zanimalo. Dalí kot človek, kot genij komuniciranja, me navdušuje skoraj bolj kot Dalí-umetnik. Všeč mi je, kako je nenehno skušal ubežati lastni podobi, tako da se je z njo igral. To je tudi način, kako se mu poklanjam v filmu. Daaaaaalí! je ne-film o umetniku, ki nikoli ne bi želel, da bi ga pospravili v predalček. Zato smo se morali zazreti v vesolje in se podati v kraje, ki niso daleč od norosti – tako kot je počel on. Posneti nor film za genija. /…/ [Uvodni prizor, ki reproducira sliko Fontaine nécrophilique,] je bil zame način, kako gledalcem sporočiti, naj se vkrcajo. Od tu naprej jih čaka divja vožnja. Dalíjev tobogan. Nikakor nisem želel udobnega vodenega ogleda v muzejskem slogu. Zamišljal sem si film, ki bi gledalca dobro pretresel, ob katerem bi se mu zvrtelo v glavi; delal bi ostre ovinke, se ustavljal in spet speljeval. Hotel sem, da bi bil zelo igriv in velikodušen. /…/ O Dalíju sem prebral nekaj knjig; bile so zanimive, vendar nisem vedel, kaj bi lahko iz njih naredil. Raje sem poiskal posnetke; televizijske nastope. Dalí je imel občutek za punchline, vedel je, kako se pojaviti, samo da bi lahko potem bolje izginil. Izrekel je vse, kar mu je prišlo na misel. Razumel je, da so mediji poligon za njegovo umetnost. Tudi star in utrujen je bil v intervjujih fenomenalen. /…/ Daaaaaalí! se ravno toliko poklanja Dalíju kot navdihuje pri Buñuelovih filmih /…/. Gre pa tudi za (anahronističen) poklon Monty Pythonom. V njihovih filmih je svoboda, ki me je vedno navduševala. To so komedije, ki so hkrati zahtevne in popolnoma idiotske. Tako kot pri Dalíju in Buñuelu gre za iskanje novega jezika, zavračanje spodobnosti, željo po provokaciji, a tudi za nekakšno nežnost in človečnost, ki se mi zdita ganljivi. /…/ Dalí ni nikoli zares posnel svojega filma. Mislim pa, da bi bil velik filmski ustvarjalec. Naredil je nekaj kratkih filmov, ki jih je zelo navdihnil Méliès in ki že kažejo njegovo željo po igranju z medijem. /…/ Pri Mélièsu, tako kot pri Buñuelu ali Monty Pythonih, mi je všeč ideja, da je film obrt, ki dovoljuje vse. /…/ Občutek imam, da je Dalí utopija, ki je izginila. /…/ Ko pomislim na Dalíja, vidim svet, kjer je umetnost v središču. Umetniki so bili nekoč v središču družbe, videl si jih na televiziji, v časopisih. Niso se bali biti provokativni, absurdni, ali se celo osramotiti. /…/ Toda umetnost je izginila iz našega vsakdanjega življenja. /…/ Dalí je bil eden prvih umetnikov, ki je svojo svobodo promoviral kot obliko umetnosti. In to v samem središču sistema. V njegovi norosti je nekakšna iskrenost, ki me gane. Ne spoštuje nobenih pravil; išče, izumlja, včasih mu tudi spodleti. Toda ves čas dela nekaj novega. Pri ustvarjanju filmov se tudi sam skušam približati temu laboratorijskemu pristopu, tej igrivosti. Nenehno iščem nove načine ustvarjanja. Ko sem oživil Dalíja, sem si dovolil, da moje nezavedno resnično prevzame nadzor nad pisanjem. Daaaaaalí! je zelo natančno napisan film, zelo skrbno zgrajen, toda nima potrebe po ‘pripovedovanju’. To je film, ki se ves čas spreminja. Slika je tista, ki pripoveduje zgodbo; v nas vzbuja občutke, nas preseneti, premakne. Gre za nekakšen dialog med Dalíjem in filmom. Nisem genij kot on. Zato je moj film le skromen poskus, da se mu poklonim na najbolj nor in svoboden možen način. /…/ Nadrealizem danes ne pomeni nič. /…/ Ljudje kar naprej uporabljajo to besedo. Kadar česa ne razumejo, rečejo, da je ‘nadrealistično’. Ali še huje: ‘absurdno’. Če bi svoj film že moral opredeliti, potem ga zagotovo ne bi hotel umestiti v neko obstoječo kategorijo. Gre za igro, eksperiment; poskus drugačnega pristopa k filmu. Način, kako priklicati Dalíjevega duha, ne da bi stvari jemal preveč resno. Predstaviti umetnost v njeni najbolj fizični, najbolj iracionalni obliki. To je najmanj, kar lahko storiš, če se lotiš umetnika, kot je bil on.«
Quentin Dupieux

Cena vstopnice
Redna: 5,5 €
Znižana*: 4,5 €
*otroci, dijaki in študentje

 

 

Kontakt in informacije
T: 05 335 40 15
E: mestnagalerija@kulturnidom-ng.si

 

 

Vstopnice lahko kupite na blagajni Kulturnega doma Nova Gorica ali preko spletne prodaje.

Mogoče vas zanima tudi …

Filmski vrtiljak 2023/24

 

Dunja in princesa iz Alepa (Dounia et la princesse d’Alep, Kanada, Francija, 2022, 72 min., sinh.), 6+

 

Osupljivo čustveno in vizualno popotovanje v Sirijo skozi pripoved šestletne deklice Dunje. Otroška perspektiva resni temi doda očarljivo mešanico pesmi, dišav in čarobnih moči, hkrati pa vzbuja upanje v moč solidarnosti državljanov sveta.

 

Režija: Marya Zarif, André Kadi
Scenarij: Marya Zarif
Umetniška direktorica: Marie-Michelle Laflamme
Animacija: André Kadi
Festivali, nagrade: Annecy; Lucas; Gijon; Göteborg; Solun; New York; Zlín; Dhaka; Buster; Cinekid
Distribucija: Fivia – Vojnik
Žanr: animirani družinski film

 

Zgodba
Dunja živi v Alepu, tisočletnem mestu, ki je bilo nekdaj središče sveta. Živahna kodrolasa deklica obožuje igro, učenje in odkrivanje novih receptov. Čas preživlja v vrvežu tržnice, kjer z dedkom iščeta sestavine za okusne jedi, ki jih pripravlja babica. Življenje je polno prijaznih sosedov, slikovitih pripovedk in živahne glasbe. Nekega večera pa skupina uniformiranih mož odpelje Dunjinega očeta. Tudi na ulicah je vse bolj čutiti stopnjevanje napetosti. Ko se začne vojna, skušata Dunjina babica in dedek zaščititi deklico in poiskati varnejši kraj. Dunja s sabo vzame le nekaj semen črnike, ki naj bi imela čarobne moči. Potovanje jih vodi čez kopno in morje, nevarnosti pa premagujejo s pogumom, polnim upanja, medsebojne pomoči in tudi humorja.

 

Cena vstopnice
Redna: 5,5 €
Znižana*: 4,5 €
*otroci, dijaki in študentje

 

 

Kontakt in informacije
T: 05 335 40 15
E: mestnagalerija@kulturnidom-ng.si

 

 

Vstopnice lahko kupite na blagajni Kulturnega doma Nova Gorica ali preko spletne prodaje.

Mogoče vas zanima tudi …

Skip to content